Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 @jojon_5: Jag tyckte filmen inte var så bra. Trista scener och oklippt. Du borde iaf ha klippt bort det där när du sprang uppe på berget. Musiken gillade jag inte heller. 3/10 Hade fått bättre betyg om du visat den när spelet bar ganska nytt, då man fått smakprov på flygning och fallskärmshoppning mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Anledningen till att det blev så trist på berget var att jag först skulle hitta fallskärmen, sen ville jag hitta ett fordon, cykeln gick inte för då skulle bara det där cykelracet börja. Bara så att ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Gillar den inte alls. Det blir inte röj bara för att du lägger in en röjig låt. Du måste klippa i filmen också. Som det är nu så är det bara everyday life GTA. Såna GTA-stunder som jag har varje dag liksom =) 3/10 Långtråkig händelselös film som inte är värd sina 19 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atreo Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 hur spelade du in då? Nej tupav e död allt var bara ett april skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Atreo: Jag tog den gula sladden i scartkontakten och kopplade in den till datorn. Sedan använde jag Movie maker för att spela in. Håller däremot på att söka efter sätt att få bättre kvalitet. Redigerad 3 april, 2005 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte^^ Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Jaaaha...de va ju kul 3/10 första filmen du gjort? Redigerad 3 april, 2005 av Matte^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag ger filmen 3/10. Fanns inget speciellt med i filmen. Du kan göra mycket bättre filmer om du tar något lite mer ovanligt och kanske bättre handling. + Bra kvalité - Allt annat BTW : Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Matte^^: Ja, det var den första filmen. Lade upp den för att se vad jag borde göra bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hur filmade du? 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Jaeger: Kolla 4 inlägg upp ^^^^ Redigerad 4 april, 2005 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Filmen var sådär. Som tidigare nämnts så var den en aning seg på sina ställen, musiken gillade jag inte, men nånstans ska man börja, så bra jobbat! Redigerad 4 april, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag gillade inte musiken. Överraskning, huh? Jag tyckte du lallade för mycket på toppen av Mount Chiliad, du måste ju veta var fallskärmen och bilen är. Och ska du göra film, gör en stuntfilm, och de flesta gillar inte den här typen av musik(for me example), så välj hellre techno eller nåt annat med fart i. Försök tajma stunts med musik, om du lärt dig den tekniken ännu. Hoppas du gör en ny film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Den helt ok, efter som ni bara spela in och improvisera så kan man ju ändå inte förvänta sig fantastiska saker jag har också kört ner från mt chiliad sådär en gång, fast då hade jag inga poliser som trilla ner för berget det var också snyggt när ni bytte mellan slipknot och den heta k-rose-låten 7/10 edit: fast segt uppe på berget Redigerad 4 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vart lade du in den gula sladden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Hur lång tid tar det innan tiden runnit ut?? hur länge måste man vänta?? har väntat i ca. 2 min. edit: nu tog jag bort länken, den värkar inte funka ju . Man ser ju tiden längst ner och när den är slut är det bara å välja download edit: du måste välja "free" där nera innan Redigerad 4 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vart lade du in den gula sladden ? I det gula uttaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ni måste självklart ha video-in på erat grafikkort för att kunna spela in. Antingen det eller ett självständigt videokort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vadå kan man inte bara ta webbcamen och rikta mot TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vadå kan man inte bara ta webbcamen och rikta mot TVn Jo visst, men räkna med betydligt sämre kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag gillade inte musiken. Överraskning, huh? Jag tyckte du lallade för mycket på toppen av Mount Chiliad, du måste ju veta var fallskärmen och bilen är. Och ska du göra film, gör en stuntfilm, och de flesta gillar inte den här typen av musik(for me example), så välj hellre techno eller nåt annat med fart i. Försök tajma stunts med musik, om du lärt dig den tekniken ännu. Hoppas du gör en ny film. Nej, det ska vara rock musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts