HOWHOW Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Som trådens namn lyder, söker sorgsna beats länka gärna till någon sida om ni vet någon. Obs. jag har redan letat på whoa och hiphopcrib plus att jag sökt på google men inte hittat något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Som trådens namn lyder, söker sorgsna beats länka gärna till någon sida om ni vet någon. Obs. jag har redan letat på whoa och hiphopcrib plus att jag sökt på google men inte hittat något bra. Gör egna beats ! Hitta något program och gör i det. Vet inte om man kan göra hiphop beats i Fruityloops! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Gör egna beats ! Hitta något program och gör i det. Vet inte om man kan göra hiphop beats i Fruityloops! Men duh, orkar inte göra egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Gör egna beats ! Hitta något program och gör i det. Vet inte om man kan göra hiphop beats i Fruityloops! Det går, i fullversionen. Det går i trial också, men då kan du inte spara det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det går, i fullversionen. Det går i trial också, men då kan du inte spara det. =) Ok ok Trodde bara an kunde göra techno beats i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Äsch låten är klar nu så det spelar ingen roll längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts