gurfi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) *spoiler* I uppdraget "madd dogg's rhymes" så hjälper man ju Og Loc att sno hans textbok eftersom Og Loc är så dålig på att rappa. men sen när man kommer tillbaka till LS så ska man hjälpa madd dog att döda Og Loc i uppdraget "cut throat business". hur hänger allt ihop? varför hjälper CJ Og Loc att ta textboken när han sedan hjälper madd dogg att döda Og Loc?? fattar inte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/unsure1.gif Redigerad 8 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Man dödar inte OG... Och du har tydligen inte kollat på cutscenes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Man dödar inte OG... Och du har tydligen inte kollat på cutscenes... Har faktist kollat på cutscenes . Jag kom till uppdraget "cut throat business" vid dec. ungefär så jag kommer inte ihåg det. specielt inte det eftersom storyn kretsar inte kring det. men okej CJ dödar inte Og Loc men varför hjälper han båda två?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har faktist kollat på cutscenes . Jag kom till uppdraget "cut throat business" vid dec. ungefär så jag kommer inte ihåg det. specielt inte det eftersom storyn kretsar inte kring det. men okej CJ dödar inte Og Loc men varför hjälper han båda två?? People does anything for money. And in the world of games they do everything for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har faktist kollat på cutscenes . Jag kom till uppdraget "cut throat business" vid dec. ungefär så jag kommer inte ihåg det. specielt inte det eftersom storyn kretsar inte kring det. men okej CJ dödar inte Og Loc men varför hjälper han båda två?? Först är han kompis med OG, sen så förräder OG Orange Grove, sen blir man Madd Doggs manager, hjälper Madd Dogg att ta tillbaka boken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Först är han kompis med OG, sen så förräder OG Orange Grove, sen blir man Madd Doggs manager, hjälper Madd Dogg att ta tillbaka boken! Tack! men om Og Loc förräder Orange Grove och CJ får fast honom, varför dödar inte CJ honom då?? CJ dödar ju Ryder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tack! men om Og Loc förräder Orange Grove och CJ får fast honom, varför dödar inte CJ honom då?? CJ dödar ju Ryder. CJ får väl pengar av OG, om inte jag minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det är väl bara de att OG är en sån stor tönt så han är inte värd att skjutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det är väl bara de att OG är en sån stor tönt så han är inte värd att skjutas Ey! diZZa inte OG Loc, han rhymes är ju heta "I'm OG Loc man! OG LOC!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 CJ får väl pengar av OG, om inte jag minns fel OG borde få pengar för att hålla tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Ey! diZZa inte OG Loc, han rhymes är ju heta "I'm OG Loc man! OG LOC!!" Hans rhymes tillhör 1800-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Döda OG LOC!! Döda,döda,döda osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det är väl bara de att OG är en sån stor tönt så han är inte värd att skjutas W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Lite on-topic skulle inte skada.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Det här är ju den fetaste spoiler jag sett.. iofs så visste jag det men kanske inte en annan... Redigerad 8 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Som t.ex. jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Enorm spoilertråd. tur att man har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts