Durka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fick ett litet problem nu när jag hitta en Traniner till SRS Racing.... Jag fattar inte Tyska och vilken tangent är STRG? STRG+Alt+F2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 "Shift" chansar jag på.. För man brukar använda Shift och Alt i trainers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Konto Sperren= Spärra konto Konto Entsperren= Spärra upp konto STRG är förkortning för Steuerung (tror jag) och betyder control, CTRL CTRL+ALT+F2 texten: Såhär kan du enkelt tjäna pengar: Gå in i Car Showroom och stäng ditt konto. Köp nu något bekvämt fordon, pengar tas bort från ditt konto utan dig(?). Innan du säljer bilarna så lås upp de från ditt konto Du kommer ha kul med dina pengar Redigerad 2 april, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tack funkar skit bra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Strg = Ctrl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts