Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Vad heter den där MP- banan där man är på en båt? Det finns bl.a en helikopter på båten... Som Funny sa så tror jag att den bara fanns på sp. Annars så var det bana 7 och den hette Frigate. Redigerad 2 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Den fanns väl inte som MP bana? Nä, du har nog rätt... Var så satans länge sen jag lira... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Goldeneye är det bästa Bond spelet helt klart. Om man skulle ta det gamla till 64 och förbättra grafiken och lite annat smått och gott utan att ändra storyn så skulle det vara ett måste hemma i spelhyllan. Min favorit bana var iaf facility. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag har det där spelet fortfarande på n64, bara det att jag saknar en kabel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är nästan värt att köpa en begagnad N64 och Goldeneye... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 En polare till mig har N64 och Golden Eye. Jäkligt kul och lira ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är nästan värt att köpa en begagnad N64 och Goldeneye... Jag köpte 64 just för Goldeneye mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Skulle nog också ha gjort det om jag inte vart så sugen på en ny dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Brukar spela det på xbox Goldeneye 64 > Halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Brukar spela det på xbox Goldeneye 64 > Halo 2 Minns det kära golden eye när jag fick det så lirade jag innan jag gick till skolan på morgonarna om man ska lira på seXbox måste man väl ha nån tillägss kabel sak va? vad kostar/får man tag på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Minns det gamla kära Goldeneye 64 som om det var igår Synd bara att man inte har kvar det Min favorit var Facility, älskade att gömma mig bland toaletterna och uppe i ventilen när jag väl kom upp dit, minns att det var svårt ibland att komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag har spelet och N64 ikopplad och allt Dock spelar ingen det hemma, utom min farsa då Och nej, han är ingen gamer - goldeneye är det enda fps han spelar/spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hehe, jag köpte en begagnad Nintendo 64 för några månader sen, enbart för att få GoldenEye Det är lätt ett av de bästa spelen som någonsin gjorts Men jag måste köpa en till handkontroll så jag kan köra multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Har kvar goldeneye + nått nytt bond spel till n64. Det är bara lillebrorsan som lirar det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 AOOO Goldeneye fan va jag fan va jag älskar det spelet. så jävla kul att lira med polarna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag tycker faktiskt att the world is not enough till N64 är roligare än GE men GE är mer nostalgi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts