gtagamer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vilken är eran favorit multiplayerbana? Kommer inte i håg vad den heter men det fanns en toalett på den bana som är min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vilken är eran favorit multiplayerbana? Kommer inte i håg vad den heter men det fanns en toalett på den bana som är min favorit Facility hette den och den var min favorit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ahh. Goldeneye, det roligaste FPS:et som finns! Kommer ihåg när vi samlade ihop 4 kontroller och satte oss ett gäng och spelade i timmar. Det var tider det! Facility var roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ahh. Goldeneye, det roligaste FPS:et som finns! Kommer ihåg när vi samlade ihop 4 kontroller och satte oss ett gäng och spelade i timmar. Det var tider det! Facility var roligast! Åh, fyfan vad kul det var! Alltså jag var ju inte med ditt gäng men har gjort samma sak själv, så jävla kul.. Facility är även min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Åhhh... Goldeneye... Vilka minnen! Jag har alltid gillat den där båt- banan, vad den nu heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Fy fan vad kul det var. Jag kommer ihåg att vi ibland var 5-6 stycken som ville spela så vi passade runt kontrollerna allteftersom Natalya, Boris eller någon annan blev massakerad. Roligast var att gömma sig i ventilen och jävlas med alla. Edit: bild på min ventil http://www.jeuxpo.com/images/Consoles/n64/golden02b.jpg Redigerad 2 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Min fav. var stack (eller stock?). Facility var lite för linjär för multiplayer (tyckte jag då ). När vi var så många som 4:a körde vi den med stack och basement (heter?). Den var stor och grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Min fav. var stack (eller stock?). Facility var lite för linjär för multiplayer (tyckte jag då ). När vi var så många som 4:a körde vi den med stack och basement (heter?). Den var stor och grym Stack? Vad var det för bana? Kommer ihåg någon pyramid, en grotta, en till grotta, facility...och sen? Refresh my memory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Stack? Vad var det för bana? Kommer ihåg någon pyramid, en grotta, en till grotta, facility...och sen? Refresh my memory. Tror att det var den med väggar som var hälften gröna och hälften grå. Det var inga trappor utan istället var det ramper man klev upp på. Väggarna såg ut så här: Redigerad 2 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tror att det var den med väggar som var hälften gröna och hälften grå. Det var inga trappor utan istället var det ramper man klev upp på. Ja exakt. Man sprang antingen nere eller på ramper som gick runt. Fanns ett ställe med massa glas som vi alltid sköt sönder (eller gömde minor bakom ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Kom på en till multibana. Den inne i byggnaden med den gigantiska parabolen. (Som sprängs av goldeneye i filmen) Edit: Corleone: Ja just det, det där arkivet! Edit2: Complex fanns det något som hette också. Complex: http://goldeneye.downclan.com/content/images/complex3.jpg Redigerad 2 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kom på en till multibana. Den inne i byggnaden med den gigantiska parabolen. (Som sprängs av goldeneye i filmen) Edit: Corleone: Ja just det, det där arkivet! Bunker hette den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 FYFAN VAD NOSTALGI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kom på en till multibana. Den inne i byggnaden med den gigantiska parabolen. (Som sprängs av goldeneye i filmen) Edit: Corleone: Ja just det, det där arkivet! Edit2: Complex fanns det något som hette också. Complex: http://goldeneye.downclan.com/content/images/complex3.jpg Den där banan finns det en vägg som man kan gå igenom va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) FYFAN VAD NOSTALGI Jupp. Fan Goldeneye är nog det bästa spelet som finns! Ett väldigt bra bevis på att spel kan bli bra även om dom baseras på filmer. Dock vet jag inget annat spel baserat på film som är bra. Den där banan finns det en vägg som man kan gå igenom va? Jupp, väggen på andra sidan kameran kan man säga. Alltså bakom. Redigerad 2 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Två tror jag och i den ena fanns en gömd armor. Man kunde krypa igenom någon ventil ochså har jag för mig. Edit: ska bara säga det att jag inte äger spelet men jag har nog spelat det mer än något annat spel som fins. Redigerad 2 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Edit: ska bara säga det att jag inte äger spelet men jag har nog spelat det mer än något annat spel som fins. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vad heter den där MP- banan där man är på en båt? Det finns bl.a en helikopter på båten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vad heter den där MP- banan där man är på en båt? Det finns bl.a en helikopter på båten... Den fanns väl inte som MP bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jupp. Fan Goldeneye är nog det bästa spelet som finns! Dock vet jag inget annat spel baserat på film som är bra. Japp Goldeneye 64 måste nog vara det.. men jag ger inte mycket för det nya goldeneye till gamecuben... min favoritbana är nog bunker Riddick som är oxå ett mycket bra spel för att vara baserat på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts