FoxtroT Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Ja var ute och körde lite men Sandking då märkte ja att varje människa ja körde på hade typ 8st pengabuntar(dollarbuntar) ja vet inte vad ni tycker men ja tycker de va lite skumt såå ja vart as rik direct kan de va en bugg el? Redigerad 2 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja var ute och körde lite men Sandking då märkte ja att varje människa ja körde på hade typ 8st pengabuntar(dollarbuntar) ja vet inte vad ni tycker men ja tycker de va lite skumt såå ja vart as rik direct kan de va en bugg el? Vissa är rikare än andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vissa är rikare än andra... "Varje" allså alla ja körde på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vissa är rikare än andra... Han antyde ju att han körde på flera människor, vanligtviss är de bara horor som har så mycket fickpengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Han antyde ju att han körde på flera människor, vanligtviss är de bara horor som har så mycket fickpengar Precis de va därför ja tyckte de va lite lustigt... men om du inte ser nått lustigt med det ,behöver du ju inte skriva i denna topic.. Redigerad 2 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det beror ju på vart man åker runt också, åker man runt i Ganton kanske man inte får så mycket stålar. Men åker man runt i Las Venturas eller varför inte Mulholland så kanske man får lite mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det beror ju på vart man åker runt också, åker man runt i Ganton kanske man inte får så mycket stålar. Men åker man runt i Las Venturas eller varför inte Mulholland så kanske man får lite mer pengar Men jag åkte i San fierro.. men ja bara undrar om ja har hittat en bugg eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Knarklangarna bär alltid mest pengar... det borde ni veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkey Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Knarklangarna bär alltid mest pengar... det borde ni veta? Jo, jag vet.. har man slut på cash springer man runt och mördar dom Men, horor, langare, och Pimps*tror jag* har väll mycket pengar på sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 men ja bara undrar om ja har hittat en bugg eller inte? Om du har satt igång spelet i din PS2 så spelar du på världens största bugg =) Aldrig har jag varit med om så konstiga och dumma saker i tv-spel som när jag spelat San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Precis de va därför ja tyckte de va lite lustigt... men om du inte ser nått lustigt med det ,behöver du ju inte skriva i denna topic.. Jag försavarade ju dig för i He****e... jag tyckte också att de var en bugg efter som att de oftast bara är horor som har så mycket fick pengar... vad är det du inte förstår!??!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag försavarade ju dig för i He****e... jag tyckte också att de var en bugg efter som att de oftast bara är horor som har så mycket fick pengar... vad är det du inte förstår!??!?!?!?!? Sorry :"> jag Quota fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts