Webbstudio Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är i överensstämmelse med mig själv dags att redovisa i en omfattande form varför man ska exkommunicera alla individer som har mödosamt med det svenska kommunikationsmedlet från Gtasajten. Jag ser ingen brydsamhet med små stavfel eller en försummad punkt härstädes och därstädes. Men att uppsåtligen utsätta oss andra för komplicerad läsning är inte ansenligt. Jag vill med ett sannerligen ansvarskänsla fortsätta att förfoga över det svenska språket, ävenledes på allmänna Internetplatser som tillexempel Gtasajten. Min opinion vänder sig inte emot personager i kooperation med alexi. När jag reciterar ett skriftalster förmår jag inte att anspänna mig, jag vill att det ska gå som hastigast att läsa. Detta schematiserar även att replikera det avfattade inpasset. Explicita libretton avhåller sig från (till skiljaktighet från otydliga), villfarelse. Jag anmodar moderatorer och förvaltningskapaciteterna att disponera bättre granskning av ortografien på denna diskuterande församlingen. Jag vill jämväl illuminera om nedanstående reglemente: Du måste vara 13 år eller äldre. Med vänliga hälsningar Patrik – Stockholm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag hade inga komplikationer med att läsa och förstå texten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ok, fint och allt det där, men samtidigt som du skriver att det ska gå fort och jämnt att läsa så använder du vartenda krångligt ord du kommer på? Försöker du skryta om ditt smått omoderna ordförråd eller vad håller du på med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Skryta? - Nej det är så jag talar. (JFK) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Du måste vara ett ensamt barn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Skryta? - Nej det är så jag talar. (JFK) HAHAAHAHAHA ! så du går hemma och snackar så med din morsa ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Försök anpassa dig till dagens samhälle. Edit. Språket alltså. Redigerad 2 april, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hmm.. Jag skriver inte så, tänker inte ändra på det heller. Så länge folk förstår vad jag försöker säga ser jag ingen mening med att skriva så onödigt komplicerat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) "Du måste vara ett ensamt barn.." Nej - och vilken fakta bygger det på? "HAHAAHAHAHA ! så du går hemma och snackar så med din morsa ?" Min "morsa" är död. "Försök anpassa dig till dagens samhälle. Edit. Språket alltså." Du behöver inte oroa dig för mig. Redigerad 2 april, 2005 av Webbstudio Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen. Han vill uppmana alla att skriva så kompliserat dom kan så dom under 13 inte fattar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) "Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen." Det jag skrev. "Han vill uppmana alla att skriva så kompliserat dom kan så dom under 13 inte fattar..." Lär dig att tolka. "Att du går runt och pratar på det där sättet. Troligtvis är det en väldigt minimal minioritet som förstår det du försöker säga. Det var då menat när det gäller bekantskapskretsen, inte syskon o.s.v. Men men, det ger säkert någon sorts känsla av överlägsenhet när man pratar så ingen förstår. Själv föredrar jag nog att få så många som möjligt att förstå." Ord ger kontroll, kunskap ger makt. "Naaw sad but true.. Men var du än bor så måste du väl snacka med någon ? Och snackar du så med dom då?" Jag anpassar mig. Redigerad 2 april, 2005 av Webbstudio Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 "Du måste vara ett ensamt barn.." Nej - och vilken fakta bygger det på? Att du går runt och pratar på det där sättet. Troligtvis är det en väldigt minimal minioritet som förstår det du försöker säga. Det var då menat när det gäller bekantskapskretsen, inte syskon o.s.v. Men men, det ger säkert någon sorts känsla av överlägsenhet när man pratar så ingen förstår. Själv föredrar jag nog att få så många som möjligt att förstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 "HAHAAHAHAHA ! så du går hemma och snackar så med din morsa ?" Min "morsa" är död. Naaw sad but true.. Men var du än bor så måste du väl snacka med någon ? Och snackar du så med dom då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är i överensstämmelse med mig själv dags att redovisa i en omfattande form varför man ska exkommunicera alla individer som har mödosamt med det svenska kommunikationsmedlet från Gtasajten. Jag ser ingen brydsamhet med små stavfel eller en försummad punkt härstädes och därstädes. Men att uppsåtligen utsätta oss andra för komplicerad läsning är inte ansenligt. Jag vill med ett sannerligen ansvarskänsla fortsätta att förfoga över det svenska språket, ävenledes på allmänna Internetplatser som tillexempel Gtasajten. Min opinion vänder sig inte emot personager i kooperation med alexi. När jag reciterar ett skriftalster förmår jag inte att anspänna mig, jag vill att det ska gå som hastigast att läsa. Detta schematiserar även att replikera det avfattade inpasset. Explicita libretton avhåller sig från (till skiljaktighet från otydliga), villfarelse. Jag anmodar moderatorer och förvaltningskapaciteterna att disponera bättre granskning av ortografien på denna diskuterande församlingen. Jag vill jämväl illuminera om nedanstående reglemente: Du måste vara 13 år eller äldre. Med vänliga hälsningar Patrik – Stockholm Ööhm, LOL ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 "Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen." Det jag skrev. "Han vill uppmana alla att skriva så kompliserat dom kan så dom under 13 inte fattar..." Lär dig att tolka. "Att du går runt och pratar på det där sättet. Troligtvis är det en väldigt minimal minioritet som förstår det du försöker säga. Det var då menat när det gäller bekantskapskretsen, inte syskon o.s.v. Men men, det ger säkert någon sorts känsla av överlägsenhet när man pratar så ingen förstår. Själv föredrar jag nog att få så många som möjligt att förstå." Ord ger kontroll, kunskap ger makt. "Naaw sad but true.. Men var du än bor så måste du väl snacka med någon ? Och snackar du så med dom då?" Jag anpassar mig. Quota? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om ja ska vara ärlig förstår jag mer när någon stavar fel och skiver e istellt för är och sånt en ditt "språk" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Detta tyder på att du har ett lågt självförtroende. Detta tyder på att du inte får den berömmelsen du önskar dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Som sagt: vad försöker du säga med den här topicen?? personligen fatta jag en del av texten och anledningen till att jag inte fattar allt är för att du försöker göra texten mer komplicerad än va den är, man blir ju förvirrad! gud så löjligt "Vad vill du egentligen säga med den här topicen? Egentligen." Det jag skrev. Som sagt: vad försöker du säga med den här topicen?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Detta tyder på att du har ett lågt självförtroende. Detta tyder på att du inte får den berömmelsen du önskar dig. Det du skrev tyder på att du har rätt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts