FuE Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 när man skall komma först till en plats komemr ej i håg nu..men en kille e med i vit kavaj i båten å han dör hela tiden :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 när man skall komma först till en plats komemr ej i håg nu..men en kille e med i vit kavaj i båten å han dör hela tiden :@ ohh du menar det där uppdraget.. hmmm jag hade också svårt för detta uppdrag... men jag hade inga problem med att han dog så jag vet inte...när dör han för dig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Han dör inte när jag spelar, Klarat på första försöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag klara på 11 försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 gubben med vit kavaj är lance, fast jag vet inte vad uppdraget heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acke_vc Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 det lättaste sättet att komma etta utan att dö är att ta vägen till vänster om ön istället fö ratt följa efter dom andra båtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts