Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja, vi har fel nyheter. Vi borde ha TV4 Mälardalen, men vi får TV4 Stockholm istället när det är dags för lokalnyheter. Jävligt irriternade, jag fattar inte att TV4 inte gör nåt åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har lokal tv ifrån halland fast vi bor i Småland. I förra huset där vi bodde hade vi både lokal tv ifrån jönköping och växjö beroende på om burken stod på över eller undervåningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 När vi kollar över analoga tvnätet = lokalt När vi kollar över digitala tvnätet = sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 När vi kollar över analoga tvnätet = lokalt När vi kollar över digitala tvnätet = lokalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Var ett tag sen jag kollade, men jag brukar få in rätt. Dock så nån enstaka gång så har jag sett Stockholms lokalnyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 @BroDD- Nödvändig signatur du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 W0rd, omoget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 @BroDD- Nödvändig signatur du har Ta sånt över PM istället. För övrigt, har inte koll på vad vi har för nyheter, Vote: Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag bor 2 mil söder om stockholm, så det passar bra med lokalnyheter från stockholm. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Analoga: Östnytt Digitala: Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts