skribb Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Har gillat dem sen 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Drar upp denna tråd för folk kanske har mer att säga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det här är det enda jag har att säga :'( "Well hello, boys and girls! Come on in; see the show. It's the mystical, magical, great Dark Carnival. Dont bother looking for parking, get rid of it! It ain't like you ever coming back, you fuckin' idiot." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Trodde do mvar bra. men dom sög stenhårt. jävla rap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har läst nånstans att dom blev utsedda till världens sämsta band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det var ju sorgset. Inte för att någon bryr sig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Har gillat dom sedan 1998 dom fuckin pwn favo låtar är väll typ orka skriva alla men dom flesta från the calm och hellspit och classicerna från dark carnival .... Dark lotus fast det är inte bara ICP.. Dom flästa på Psycopathic records äger EDIT: det där med värdens sämsta band så va det faktis värdens mest hatade band Redigerad 7 juli, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lyssande på dom för ett tag sen. musiken är ju totalt motbjudande. kommer inte ihåg vilken låt det va men det handlade om nån gris som dom piskade eller vad det va dom gjorde med den. sen när jag sökte om dom hade någon musikvideo så kom det upp lite olika. så stod det (säg att låten heter phone) phone (censured) phone (uncensured) dom är så äckliga att videosarna måste censureras . det är inte bara det, hela kulturen som dom själva har byggt upp är bara grotesk, motbjudande och bisarr. skulle inte förvåna mig om dom kör S&M i sängen eller om dom tillochmed är sadistiska. ush och blä!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tycker faktiskt dom r sköna, även fast jag hatar rap... Med tanke på attn videopn är censurerad, så är det ju inget speciellt. Massor av videos censureras idag, med tanke på att dom ska knulla allt dom ser, och slita av sig kläderna och skaka på ärslena som om dom hade nån nervsjukdom... Då pratar jag om rap, eller .... POP... *spyr* Sen har vi ju Marilyn Manson vars videor också censureras väldigt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lyssande på dom för ett tag sen. musiken är ju totalt motbjudande. kommer inte ihåg vilken låt det va men det handlade om nån gris som dom piskade eller vad det va dom gjorde med den. sen när jag sökte om dom hade någon musikvideo så kom det upp lite olika. så stod det (säg att låten heter phone) phone (censured) phone (uncensured) dom är så äckliga att videosarna måste censureras . det är inte bara det, hela kulturen som dom själva har byggt upp är bara grotesk, motbjudande och bisarr. skulle inte förvåna mig om dom kör S&M i sängen eller om dom tillochmed är sadistiska. ush och blä!! Det är ju det som är roligt. Allt bygger på svart humor och kontroversialitet (tror jag det heter). Skrattar alltid när jag hör deras låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det är ju det som är roligt. Allt bygger på svart humor och kontroversialitet (tror jag det heter). Skrattar alltid när jag hör deras låtar. Haha ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jaa, jag tycker dem är bra, även fast jag bara har hört ett par låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jorå dom är väll hyfsade Gillar specielt: Homies Bowling Balls Mr Happy Piggy Pie Deras humor är jävligt skön och jag älskar deras texter... Däremot stör det mig grovt att dom ska måla sig i ansiktet.. Aja det hör väll till antar jag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Den här tråden för mig att tänka på wild_hawk. Vart är den snubben igentligen? han e aldrig inne på msn. Tycker dom är halvbra för att vara ontopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Den här tråden för mig att tänka på wild_hawk. Vart är den snubben igentligen? han e aldrig inne på msn. Tycker dom är halvbra för att vara ontopic Han har slutat att hänga på gtasajten. Han är ofta inne på msn, du är antagligen blockad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 :'( Haha. Undra varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts