Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tjao ! någon mer här på forumet som gillar ICP mer än mig då? Gillade dom inte innan men sen gav jag dom en chans och nu tycker jag om dom som fan ! Så vad tycker du om ICP ? Vilka är dina favoritlåtar med dom ? //Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Du vet att jag älskar ICP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vilka är det? ett band? Vad spelar dom för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dom är bra . MYCKET bra faktisgt... Jag gillar Piggy Pie, Boogiw Woogie Wu, Play With Me och The Neden Game mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är två killar som heter shaggy 2 dope och violent J ..Bilder ? checka min signatur och avatar....Dom spelar bizzar hip-hop musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dom är bra . MYCKET bra faktisgt... Jag gillar Piggy Pie, Boogiw Woogie Wu, Play With Me och The Neden Game mest. Jafan ! Mina favoritlåtar : Homies How many times Piggy pie Halloween on military street Dom tycker jag är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Juggalo 'til death. Har varit det ett tag nu. Skryt: Har alla album på datorn av allt Psy-relaterat. Har alla 6 Joker Cards orginal. Redigerad 2 april, 2005 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Juggalo 'til death. Har varit det ett tag nu. Skryt: Har alla album på datorn av allt Psy-relaterat. Har alla 6 Joker Cards orginal. Meh jag har snart alla album på skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lycka till om du ska exakt alla album på skiva och bor i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lycka till om du ska exakt alla album på skiva och bor i Sverige. Okej kanske inte exakt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ...not my cup of tea. Ni vet - man kan beställa skivor. Amazon, E-bay, www.htfr.com osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ni vet - man kan beställa skivor. Amazon, E-bay, www.htfr.com osv. Du vet, det gäller bara att hitta något ställe som kan sälja dom utan att frakten kostar skiten ur en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ...not my cup of tea. Ni vet - man kan beställa skivor. Amazon, E-bay, www.htfr.com osv. Fan det tänkte jag inte på, Tackar Okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Du vet, det gäller bara att hitta något ställe som kan sälja dom utan att frakten kostar skiten ur en. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja. Oj skriv inte så mycket nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Wild_Hawk gillade ju de där, så jag tankade en låt från dom förut, gillade den verkligen inte. Har inte gett dom nån direkt chans, dessutom gillar jag inte de målar sig som.... jag vet inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Wild_Hawk gillade ju de där, så jag tankade en låt från dom förut, gillade den verkligen inte. Har inte gett dom nån direkt chans, dessutom gillar jag inte de målar sig som.... jag vet inte vad. Som Clowner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Du vet, det gäller bara att hitta något ställe som kan sälja dom utan att frakten kostar skiten ur en. Japp! Man måste lägga ner lite tid, möda och stort besvär i skivköparbranschen, men det ska nog vara värt det =) ...det kanske finns lite med Juggalo-snubbarna på recordnet, men jag vet inte, jag är inte " särskilt förtjust" i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ingen mer här som gillar dem? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts