Ceone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 När ska man kunna kommentera på nyheterna igen? Jag tycker den har varit avstängd rätt länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har för mig att det skulle fixas till GTAsajten 5, om det nu kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har för mig att det skulle fixas till GTAsajten 5, om det nu kommer... Kommer man också att kunna kommentera moddarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Kommer man också att kunna kommentera moddarna?? Antagligen, men vi vill kunna kommentera modarna också! EDIT: För er som inte fattar; stackars er... Redigerad 2 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Antagligen, men vi vill kunna kommentera modarna också! EDIT: För er som inte fattar; stackars er... Stackars lilla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Stackars lilla mig Stackars lilla mig mod= Funnylin, Arvid, KalleR, Stellhell modd= nya föremål till ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 mod= Funnylin, Arvid, KalleR, Stellhell modd= nya föremål till ett spel Öhh, nej? Modd: Moddifikation; vilket är felstavat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Öhh, nej? Modd: Moddifikation; vilket är felstavat... Jo, men det brukar kallas för humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jo, men det brukar kallas för humor Var iof inte dig han syftade på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Var iof inte dig han syftade på.. Nej, men det var jag som skrev skämtet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Öhh, nej? Modd: Moddifikation; vilket är felstavat... Jag visste att modd betyder modifikation som betyder tilläggning/omkonstruation på svenska. Man kan modda allt från spel till legoborgar. Jag gav bara spel som ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts