mickemannen Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Så här ser det ut http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...nstig_panel.JPG hur ska jag få bort, det... jag ser inget skumt bland prog och inget skumt i windowsmappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ..känns som en trojansk häst eller något annat virus. har fått liknande verktygsfält, eller startsidor som inte går att ändra när jag haft virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Har också haft sånt... Om du trycker på visa ser du vad den heter då? Isåfalll kan du söka på google efter: Namnet på toolbaren Removal tool. Det funkade för mig iallafall. Redigerad 2 april, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ..känns som en trojansk häst eller något annat virus. har fått liknande verktygsfält, eller startsidor som inte går att ändra när jag haft virus. Ett virus eller en trojansk häst är det väl inte? Tydligen bara lite spyware som har satt sig i hårddisken... går att få bort med program som Ad-Aware... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Får sådana hela tiden, fungerar utmärkt med spybot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Har fått liknande sånna fast istället msn eller icq toolbar och liknande. tryck på rullgardinen "visa" och sen på "värktygsfält". sen finns det någon då som är ibockad, tryck på den så den blir unbockad så ska det inte vara där längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Min guide kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts