Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag gjorde nyss Exchange och testade att ta dodon och landa direkt på plattformen där helikoptern står utan att först döda columbianerna. Då lyfter inte helikoptern när man kommer. Det visade sig att maria och columbianerna som vaktar henne inte var där och helikoptern var inte solid. Bild1 Bild2 Bild3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag gjorde nyss Exchange och testade att ta dodon och landa direkt på plattformen där helikoptern står utan att först döda columbianerna. Då lyfter inte helikoptern när man kommer. Det visade sig att maria och columbianerna som vaktar henne inte var där och helikoptern var inte solid. Bild1 Bild2 Bild3 He he. Det är nog inte meningen att man ska flyga dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 hehe cool helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Vit och ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag gjorde nyss Exchange och testade att ta dodon och landa direkt på plattformen där helikoptern står utan att först döda columbianerna. Då lyfter inte helikoptern när man kommer. Det visade sig att maria och columbianerna som vaktar henne inte var där och helikoptern var inte solid. Bild1 Bild2 Bild3 fan vad du undesöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 hrm det är j*vligt enkelt skut ner helikopter så får du mer tid. Ps.ta en pansar ´vagn och kör in på det där stället däe alla gubbar står Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 hrm det är j*vligt enkelt skut ner helikopter så får du mer tid. Ps.ta en pansar ´vagn och kör in på det där stället däe alla gubbar står Ds. Jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hrm det är j*vligt enkelt skut ner helikopter så får du mer tid. Ps.ta en pansar ´vagn och kör in på det där stället däe alla gubbar står Ds. Jag tror han har klarat det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts