Nicke12 Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Finns Grand theft auto: San andreas på pc??? om det finns det så var kan man köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nej men det kommer på PC och Xbox den 10:e juni 2005 (7:e juni i USA). det börjar närma sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nej men det kommer på PC och Xbox den 10:e juni 2005 (7:e juni i USA). det börjar närma sig... Det kommer säkert bli försenat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nicke12 Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej men det kommer på PC och Xbox den 10:e juni 2005 (7:e juni i USA). det börjar närma sig... Ok!!! men vet du vart man kan köpa det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ok!!! men vet du vart man kan köpa det då? San andreas Pc HÄR! E inte så lång tid kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ok!!! men vet du vart man kan köpa det då? Du kan köpa det i princip alla spelbutiker eller om du vill köpa det på internet så köper du det på webhallen eller här på gtasajtens Webshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nicke12 Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Du kan köpa det i princip alla spelbutiker eller om du vill köpa det på internet så köper du det på webhallen eller här på gtasajtens Webshop Oki! Tack för det men kan man köpa det isstället för att boka? Redigerad 2 april, 2005 av Nicke12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Oki! Tack för det men kan man köpa det isstället för att boka? Det har ju inte kommit ut på marknaden än. nu kan man inte köpa det utan bara boka men om du väntar tills det har kommit ut så kan du köpa det på internet och i butiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kanske ska köpad det då det kommer på pc.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 E inte så lång tid kvar! Om exakt 70 DAGAR KOMMER SAN ANDREAS TILL PC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om exakt 70 DAGAR KOMMER SAN ANDREAS TILL PC!!! Men även på 70 dagar kan det hinna bli försenat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men även på 70 dagar kan det hinna bli försenat. Men jag har juh inte nämt att det ska bli försenat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fan va konstigt, känns inte så länge sen jag köpte spelet den där oktoberdagen... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men jag har juh inte nämt att det ska bli försenat Nej men du nämnde att det kommer om exakt 70 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 • Hugely improved graphics and physics engine.i Finally, GTA getsi somel terrain with hills, lvalleys and mountains whilst icrashes and hits will be more realistic than ever with new improved 'Rag idoll' physics. antingen blir jag jätteglad eller så har dom glömt att editera dom gamla ps2 nyheterna, för om jag inte minns fel så sa dom att det skulla vara ragdoll i ps2 verisionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nicke12 Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Om exakt 70 DAGAR KOMMER SAN ANDREAS TILL PC!!! Oki! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nicke12 Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Men när Grand theft auto: San andreas har kommit ut på PC var finns flygplatsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Men när Grand theft auto: San andreas har kommit ut på PC var finns flygplatsen då? Vadå flygplatsen?, kul med en liten uppdragen tråd förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men när Grand theft auto: San andreas har kommit ut på PC var finns flygplatsen då? Eftersom Pc-spelet inte har kommit ut ens..så tror jag de blir svårt att veta var flygplatsen ligger,hehe.. /Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag bokade SA på webhallen men jag har inte ens fått ett epost meddelande eller en bekräftelse? Om jag beställer igen så kommer det ju 2 st... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts