Arman Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Inledning: Nästa vecka visar SVT2 stolt Shigeru Miyamotos första försöksfilm, baserat på hans egna spel... tyvärr finns ej mycket fakta om filmen och detta var inte den slutgiltiga och riktiga Zelda-filmen men enbart en visning för en filmfestival i Japan. Enjoy... @@@@@@@@@@ = Mästerverk! @@@@@@@@@@ = Mycket bra @@@@@@@@@@ = Ganska bra @@@@@@@@@@ = Godkänd @@@@@@@@@@ = Usel TISDAG 5 APRIL TLOZ - Zeruda No Densetsu, First-Time Tribute Special (TV) Tid: 21:15 Regissör: Shigeru Miyamoto Utgivningsår: 2004 Genre: Familj, Äventyr, Fantasy Produktionsland: Japan Skådespelare: Nobuyuki Hiyama, Takashi Nagasako med flera... Längd: 144 min Sammanfattning: Osynat -------------------------------------------------------------- För att skriva ut Film!-sidan i utskriftsformat så kan du klicka på Print This Topic lite längre upp! Har du frågor eller synpunkter, till och med tips? Kontakta mig då på jayleno88@hotmail.com Detta är ett aprilskämt Redigerad 1 april, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Haha... =) Redigerad 2 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Va!? Har den lille mannen gjort en film!? Konstig kille... Jag misstänker att, innan jag undersökt saken, detta är vår lille vän Armans aprilskämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Va!? Har den lille mannen gjort en film!? Konstig kille... Jag misstänker att, innan jag undersökt saken, detta är vår lille vän Armans aprilskämt? *host* markera*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 *host* markera*host* ... Va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ... Va!? Så här står det i vit text längst ner i Armans inlägg: Detta är ett aprilskämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Så här står det i vit text längst ner i Armans inlägg: Detta är ett aprilskämt ... Vet jag väl... Tror du jag är dum, eller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 ... Vet jag väl... Tror du jag är dum, eller!? Jag har mina funderingar... ...nej, jag bara skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Off-topic: @Arman: Kan du skriva en recension om Braveheart? Fick bara en tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Fan vad roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag gick på det första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Off-topic: @Arman: Kan du skriva en recension om Braveheart? Fick bara en tanke... Tyvärr han jag inte, var upptagen med annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts