Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är bara att lära sig: Tjejer=teh evil. Visst vi (killar och "vissa" tjejer ) gillar de, och de är underbara - men ibland kan de vara bland det värsta som finns. Så du får sluta tänka så mycket på tjejer. Gillar du någon så gå fram till henne och fråga om hon vill gå på bio eller något annat. Det gör dig inget gott att vara kär i henne utan att du gör något. Go for it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Musik är inte bra, det gör en bara mer depprimerad. Lyssnar man på poppig, funkig och glad musik blir man deprimerad pga att man börjar tänka på tjejen i fråga och lyckliga stunder som man förlorat, lyssnar man på hård musik vill man skalla någon och om man lyssnar på lugn musik så blir man depprimerad just eftersom den är, i sin renaste form, väldigt depprimerande to start with... För mig är det tvärtom, jag blir bara gladare varje sekund jag lyssnar på en bra låt, speciellt trance/techno p.g.a all energi(vissa låtar då) samma sak med hårdrock, inte death eller black metal, utan hårdrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 För mig är det tvärtom, jag blir bara gladare varje sekund jag lyssnar på en bra låt, speciellt trance/techno p.g.a all energi(vissa låtar då) samma sak med hårdrock, inte death eller black metal, utan hårdrock! Soad då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Soad då :'( Hårdrock, ja... (Ja, SoaD kanske räknas som metal, mewn det skiter jag i nu, orka bry sig!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Det är bättre nu......hon är ingen sorts player+så skrev jag att jag vara jätte ledsen över lite saker jag sagt så sa hon: Jag älskar dig med men ibland kan du vara lite dum EDIT:Jag spelade spel,lyssnade på DJ Shog,Matthew Wilder och Scooter(med scooter lyssnade jag på( One(always hardcore) och Shake that Redigerad 2 april, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 För mig är det tvärtom, jag blir bara gladare varje sekund jag lyssnar på en bra låt, speciellt trance/techno p.g.a all energi(vissa låtar då) samma sak med hårdrock, inte death eller black metal, utan hårdrock! Fan vad du "dissar" death/blackmetal genrerna hela tiden då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är bättre nu......hon är ingen sorts player+så skrev jag att jag vara jätte ledsen över lite saker jag sagt så sa hon: Jag älskar dig med men ibland kan du vara lite dum En fråga bara ! Hur gammal är du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Fan vad du "dissar" death/blackmetal genrerna hela tiden då. Ja, jag tycker inte om den.. För hård för mig. Vill ha mer melodi i låtarna, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Samma problem som mig Elander. Det är väldigt deprimerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja, jag tycker inte om den.. För hård för mig. Vill ha mer melodi i låtarna, eller nåt. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 För mig är det tvärtom, jag blir bara gladare varje sekund jag lyssnar på en bra låt, speciellt trance/techno p.g.a all energi(vissa låtar då) samma sak med hårdrock, inte death eller black metal, utan hårdrock! ...och så är väll inte du allmänt depprimerad, vilket min musikföreläsning var riktat till: depprimerade personer! Höhö. Själv gillar jag all sorts musik som sätter mig i sinnesstämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Håller med till 100%! Det finns hur mycket Black/deathmetal som helst med melodier ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det finns hur mycket Black/deathmetal som helst med melodier ju. Japp! Melodisk Black metal Eller heter det inte så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 TA XTC!!! DET HJÄLPER TROR MIG Skoja med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 TA XTC!!! Ett rockband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 SKJUT Henne!!!!!!!! a just de du gillade henne fick för mig att du hatade henne Men.....ÖÖhhhhhhh *Tänker........... 2 timmer senare...Öhhhhhh....ehhhh.Skjut dig... Eller du kanske vill leva....Ehhhh ....Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts