Jump to content

Vad ska jag göra

Elander
 Share

Recommended Posts

Det är bara att lära sig:

Tjejer=teh evil. Visst vi (killar och "vissa" tjejer :P ) gillar de, och de är underbara - men ibland kan de vara bland det värsta som finns. Så du får sluta tänka så mycket på tjejer. Gillar du någon så gå fram till henne och fråga om hon vill gå på bio eller något annat. Det gör dig inget gott att vara kär i henne utan att du gör något. Go for it :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musik är inte bra, det gör en bara mer depprimerad. Lyssnar man på poppig, funkig och glad musik blir man deprimerad pga att man börjar tänka på tjejen i fråga och lyckliga stunder som man förlorat, lyssnar man på hård musik vill man skalla någon och om man lyssnar på lugn musik så blir man depprimerad just eftersom den är, i sin renaste form, väldigt depprimerande to start with...

För mig är det tvärtom, jag blir bara gladare varje sekund jag lyssnar på en bra låt, speciellt trance/techno p.g.a all energi(vissa låtar då) samma sak med hårdrock, inte death eller black metal, utan hårdrock!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Det är bättre nu......hon är ingen sorts player+så skrev jag att jag vara jätte ledsen över lite saker jag sagt så sa hon:

Jag älskar dig med men ibland kan du vara lite dum ^_^

EDIT:Jag spelade spel,lyssnade på DJ Shog,Matthew Wilder och Scooter(med scooter lyssnade jag på( One(always hardcore) och Shake that

Redigerad av Elander
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det tvärtom, jag blir bara gladare varje sekund jag lyssnar på en bra låt, speciellt trance/techno p.g.a all energi(vissa låtar då) samma sak med hårdrock, inte death eller black metal, utan hårdrock!

Fan vad du "dissar" death/blackmetal genrerna hela tiden då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...och så är väll inte du allmänt depprimerad, vilket min musikföreläsning var riktat till: depprimerade personer!

Höhö.

Själv gillar jag all sorts musik som sätter mig i sinnesstämning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor