Elander Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag vet inte vad jag ska göra jag är skit deppad av att en tjej som jag gillar beter sig som en player. Kan ni säga något man kan göra för att inte vara så deppad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag vet inte vad jag ska göra jag är skit deppad av att en tjej som jag gillar beter sig som en player. Kan ni säga något man kan göra för att inte vara så deppad? Spela lite css? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Den här skulle nog passa bättre i allmänt . Du får hitta på något med polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vara deprimerad verkar Funnylin ha erfarenhet av, du kan ju fråga honom om tips. Jag har själv varit deprimerad, och det är ju inte roligt, men det är ju bara att palla igenom. Inte så mycket man kan göra, mår man dåligt, så gör man, det går över till slut. Försök göra nåt som du får adrenalinkickar av, men drick inte, ta inte droger, och snusa inte, då mår du bara sämre.(Psykiskt dvs.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Oj jag trodde jag var inne i allmänt hehe sorry.=( jag tror jag ska spela Garrysmod. jag lägger upp server så kan ni gå in om ni är snälla....IP kommer strax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Käka Zoloft! *Flyttar* Edit: Vara deprimerad verkar Funnylin ha erfarenhet av, du kan ju fråga honom om tips. Erfarenhet av? Är vi inte alla deprimerade innerst inne. Hur man kan vara glad i den här världen övergår mitt förstånd. Redigerad 1 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet inte om jag kan lägga upp detta nu men kag jar en server på Garrysmod(cs) som heter GTAsajten only och lösenordet är: apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet inte om jag kan lägga upp detta nu men kag jar en server på Garrysmod(cs) som heter GTAsajten only och lösenordet är: apa Vad bra, du är glad igen! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag tycker du ska börja på någonting ett projekt, ett spel eller något som kan hålla dig upptagen och få dig dina tankar att fokusera på någonting annat... Så att du tänker mindre på henne och allt eftersom så läker såren och du glömmer henne... Funkade för mig fast jag var inte så depp som du verkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag lyssnar på musik! Det hjälper som fan! Låtar med kiss brukar få mig glad, även fast jag hatar dom! Underligt... Punkmusik hjälper också lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Låtar med kiss brukar få mig glad Där dom sjunger om kiss? Nej fy tusan vad dum jag är... ------ btw: Om det är en riktig depression lär inte musik hjälpa, bara så du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Anti depressiva medel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Anti depressiva medel! Eller väldigt mycket narkotika? Eller väldigt mycket av allt som är ätbart! Frossa, min vän, frossa! Bli tjock! Dränk dina sorger i kalorier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Anti depressiva medel! Jupp brukar funka. Använde Zoloft i nått år, mådde bättre då än jag mår nu i alla fall. Dränk dina sorger i kalorier! Det är så dom skall tas! Redigerad 1 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag kom på en till sak; HELIUM! Andas in det, det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ajo, käka påru, men du blir inte gladare. Finns många smala som blivit otroligt deprimerade, och då började de käka när de var deprimerade, de blev inte gladare, men jävligt tjocka. Men om du drömt om att se ut som Biggie Smalls så go 4 it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Alla är inte hiphop-legender men man blir lite gladare om man äter .. faktiskt.. helst nåt sött :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Jag var så deppad att jag hade tårar i ögona....men nu är det bättre....efter en del CSS spelande med David_.+Så spelade jag,David_ och Slipz tror jag han heter(på Gtasajten) Garrysmod på :här är en bild+ en till JAg vet inte om bilden är för stor?? Redigerad 2 april, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Är vi inte alla deprimerade innerst inne. Hur man kan vara glad i den här världen övergår mitt förstånd Exakt, bara en liten gnutta medvetenhet och man är förstörd... ...människan har förstört allt, usch. Musik är inte bra, det gör en bara mer depprimerad. Lyssnar man på poppig, funkig och glad musik blir man deprimerad pga att man börjar tänka på tjejen i fråga och lyckliga stunder som man förlorat, lyssnar man på hård musik vill man skalla någon och om man lyssnar på lugn musik så blir man depprimerad just eftersom den är, i sin renaste form, väldigt depprimerande to start with... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Själv så är jag inte då deprimerad av mig, eftersom datorn är så trevlig mot mig. Bryr mig inte om vad folk säget till mig, i skolan eller i livet. Klarar mig endå. Är liten, mullig o svag, så. Alla går på mig. Tihi. Orka. Aja ska sussa snart, lycka till med bruttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts