GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jo, det jag skrev var bara ett dåligt skämt, så ni behöver inte forsätta diskutera om det längre Det var flera som tyckte att det lät väldigt seriöst (flera på irc och några här). Jag bara skrev nånting, för nåt kul måste man ju göra Gårdagens April-Sill på dom som trodde på mig Jag visste att det var ett skämt.... mycket dåligt dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ahh... LA är då himmla coolt! Lovar att du kommer gilla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ahh... LA är då himmla coolt! Lovar att du kommer gilla det! Han ska inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Men, vet! Man ska ju spela med och lura alla andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 EDIT: Medans jag ändå är igång, GTA1 släpptes ju 1993! 12 år sen! Där fick jag talet "12". Och DMA grundades 1952! Därifrån fick jag "53" Ja men San Sndreas gjordes år 2004 så om nu det ska vara ett "easter egg" så var det 11 år sen GTA 1 gjordes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ja ska bo en halv km från long beech (stavning) det som mot svarar Marina å santa maria beech. P:S flyttar om 1.5 månad. Hälsa CJ ifrån mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om du träffar han, hälsa från mig att han får åka hit och döda knugen åt oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om du träffar han, hälsa från mig att han får åka hit och döda knugen åt oss LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Är inte Aprilskämt nått som alla ska kunna skratta åt och inte bara vara roligt för en person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hehe, klart ja ska hälsa cj och be honom döda kungen för ja gillar inte eller reklam gubben så mycke. reklam gubben=kungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts