Emmet Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hej ville bara säga att ja ska antagligen flytta SA området eller rättare sagt till Los angeles men kommer självklart stanna här på GTAsaiten. upptäckte föresten en ny kåd som gör att alla "peds" blir LAMA djur!!! KÅDEN är l1 l2 upp ner fyrkant x fyrkant r2r1 P.S CJ blir oxå en lama. Väldigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 upptäckte föresten en ny kåd som gör att alla "peds" blir LAMA djur!!! KÅDEN är l1 l2 upp ner fyrkant x fyrkant r2r1 P.S CJ blir oxå en lama. Väldigt kul! Är det sant eller är det ett aprilskämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Är det sant eller är det ett aprilskämt? Fråga imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 FAN!!! Du genomskådade mitt april skämt !!!!!!!!!! Men de där om att ja ska flytta e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 FAN!!! Du genomskådade mitt april skämt !!!!!!!!!! Men de där om att ja ska flytta e sant Som sagt så kommer jag i alla fall fråga imorron och se vad du svarar och då menar jag angående LA grejen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 FAN!!! Du genomskådade mitt april skämt !!!!!!!!!! Men de där om att ja ska flytta e sant Haha, jo jag var lite osäker där Synd att det var ett skämt, hade varit häftigt med massa lamadjur För övrigt, häftigt att du ska flytta dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Haha, jo jag var lite osäker där Synd att det var ett skämt, hade varit häftigt med massa lamadjur För övrigt, häftigt att du ska flytta dit! Det är säkert också ett aprilskämt. Han vill inte bli genomskådada två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nä LA grejen ÄR sant så fråga gerna i morrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nä LA grejen ÄR sant så fråga gerna i morrån Ok trevligt! vilket område i LA ska ni flytta till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Nä LA grejen ÄR sant så fråga gerna i morrån Men bara av ren nyfikenhet; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag?? edit: Ok trevligt! vilket område i LA ska ni flytta till då? kanske ganton? juste menar comton Redigerad 1 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Men bara av ren nyfikenhet; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag?? Eller hur, snacka om att göra folk misstänksamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Ok trevligt! vilket område i LA ska ni flytta till då? Red County* Btw, jag har, som du, hittat lite nytt! På vissa fordon finns easteregg! Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46". Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"! Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"! Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal! I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar! Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525" Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006! Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006! Och detta är INTE något aprilskämt!!! Testa själva, jag lovar! Redigerad 1 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Red Country Btw, jag har, som du, hittat lite nytt! På vissa fordon finns easteregg! Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46". Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"! Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"! Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal! I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar! Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525" Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006! Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006! Och detta är INTE något aprilskämt!!! Testa själva, jag lovar! Häftigt, hur kom du på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Red Country Btw, jag har, som du, hittat lite nytt! På vissa fordon finns easteregg! Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46". Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"! Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"! Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal! I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar! Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525" Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006! Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006! Och detta är INTE något aprilskämt!!! Testa själva, jag lovar! Vilket sammanträffande alltihopa . nu skulle jag vilja fråga dig samma fråga; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag?? edit: Red County heter det Redigerad 1 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Red Country I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar! Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525" PCJ-060? FCR-525 föga troligt Det heter Red County Redigerad 1 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Häftigt, hur kom du på det? Man har ju "IQ Fiskmås" som alla säger! Vilket sammanträffande alltihopa . nu skulle jag vilja fråga dig samma fråga; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag?? edit: Red County heter det Jag kan skriva det imorgon också, men jag tror ingen kommer ta mig på allvar iaf.. EDIT: Medans jag ändå är igång, GTA1 släpptes ju 1993! 12 år sen! Där fick jag talet "12". Och DMA grundades 1952! Därifrån fick jag "53" Redigerad 1 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Man har ju "IQ Fiskmås" som alla säger! Jo men alltså, satt du bara och kom på att du ville leta eastereggs och så hitta du en siffra på mc:n osv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det heter väl ändå Orange County (i verkligheten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Man har ju "IQ Fiskmås" som alla säger! Jag kan skriva det imorgon också, men jag tror ingen kommer ta mig på allvar iaf.. EDIT: Medans jag ändå är igång, GTA1 släpptes ju 1993! 12 år sen! Där fick jag talet "12". Och DMA grundades 1952! Därifrån fick jag "53" Skriv samma sak imorron så tror jag dig . bara av ren nyfikenhet: varör skrev du det idag och inte på lördag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 bara av ren nyfikenhet: varör skrev du det idag och inte på lördag?? För att jag hittade saken nu? Om man hittar nåt vill man ju säga direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts