Fralla_24 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lunar förstör Svenska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lunar förstör Svenska språket. På vilket sätt? Vårt språk utvekclas alltid, du skulle aldrig kunna prata dagens svenska med en 1500-tals svensk utan att han skulle tycka du förstörde språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) På vilket sätt? Vårt språk utvekclas alltid, du skulle aldrig kunna prata dagens svenska med en 1500-tals svensk utan att han skulle tycka du förstörde språket. Några exempel om du vill ha : mig = mig dig = dig Kjam = Kram osv osv..... Redigerad 3 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Några exempel om du vill ha : mig = mig dig = dig Dem två ser jag ingen större skillnad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dem två ser jag ingen större skillnad på. Hehe är rejält trött Men fixade till det nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hehe är rejält trött Men fixade till det nu ! . nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 . nej? Men vafan det funkar inte... Vet inte varför :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hahaha... Hultan har fixat ett filter så d-e-j blir dig. Det var ju lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hahaha... Hultan har fixat ett filter så d-e-j blir dig. Det var ju lustigt. Haha misstänkte det Så nu kan ni inte skylla på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 HAHA Men på internet kan man få skriva hur man vill som på msn typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nej eftersom jag är en del av Hurban crew så vet jag vad han gör Han tar bort kontot och skickar runt massa skit tror jag.. Tar han bort kontonen ? haha... lättluarade lunarnördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tar han bort kontonen ? haha... lättluarade lunarnördar Du ska inte säga nåt! du va ju på väg att trycka på länken & skriva in nick & pass??!?1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Stör mig på fjårtis-snack svenska: Oj, så roligt för dig fjårtiz: aamenguuhd! guuh va' kul för dejj gummahn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Du ska inte säga nåt! du va ju på väg att trycka på länken & skriva in nick & pass??!?1 Ja, men det var bara för att jag "litade" på Brodd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ja, men det var bara för att jag "litade" på Brodd... Heter du perlan92 på lunar ? Isåfall gick du på det Mwahahaah ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Heter du perlan92 på lunar ? Isåfall gick du på det Mwahahaah ! Okej dåe. Men jag bytte lösen då :"> Förresten... Hur många har gått på det? Redigerad 3 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Okej dåe. Men jag bytte lösen då:"> Förresten... Hur många har gått på det? Åhjo det är väl några stycken... 10 stycken kanske just nu. men det blir fler och fler. Förra gången den var uppe fick han ihop över 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Åhjo det är väl några stycken... 10 stycken kanske just nu. men det blir fler och fler. Förra gången den var uppe fick han ihop över 200 Bara 200 ? Jag skulle kunna fixa det till mkt mer! Om man lajvar 10 ggr så får man minst 201 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts