Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 http://pro.hurban.net Han har lurat mpnga fjortisar genom det Sånna som jobbade för lunar gick ut med varningar i diskussar och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag är 12... Jag bor i Oxie =) och går i en skola som heter Blankebäck.... Men jag kan inte logga in på lunar :S.... (Det är inget april-skämt) Jag kan logga in på min kompis-data men inte min När jag skrivit användarnamn och sedan lösen så trycker jag såklart på [Logga in] Men inget händer! Inget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nu funkar det =DMin bror fixade det =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lol cp öhh.. pc HAHAAHAHAHAHAHAH GUUUUD VA DU ÄR ROLLIG!!!! HAHAHA INGEN HAR NÅNSIN SKRIVIT DET DÄRM !!!! WOW ÄR DU KOMIKER PÅ NÅ SÄT??!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nu funkar det =DMin bror fixade det =D Hur gjorde han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) HAHAAHAHAHAHAHAH GUUUUD VA DU ÄR ROLLIG!!!! HAHAHA INGEN HAR NÅNSIN SKRIVIT DET DÄRM !!!! WOW ÄR DU KOMIKER PÅ NÅ SÄT??!?!?! Nej, men jag tror jag ska börja som komiker eftersom du verkade rätt så road får jag säga. Redigerad 2 april, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, men jag tror jag ska börja som komiker eftersom du verkade rätt så road får jag säga. Åmenguddinlillaingorantaunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hur gjorde han då? Det var något Javascript program som var fel... eller vad det var... det var iaf ngt om Javascript Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 http://pro.hurban.net Han har lurat mpnga fjortisar genom det Sånna som jobbade för lunar gick ut med varningar i diskussar och skit Aboo vad är det för sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är många fel med Lunar för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Aboo vad är det för sida ? Man får gratis pro ser du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Man får gratis pro ser du väl? Funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Funkar det? Ja de funkar.... fick själv pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Ja de funkar.... fick själv pro Okay!!! Ska skicka ggr 100 Edit: Eller.. Kanske inte... Lovar du Brodd? Redigerad 2 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Okay!!! Ska skicka ggr 100 Edit: Eller.. Kanske inte... Lovar du Brodd? Nej.. han får ditt namn o lösen.. så snor han de.. eller nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Nej.. han får ditt namn o lösen.. så snor han de.. eller nå sånt Okej... Förstod nästan det .... Tur att jag inte skickade, jag litade nämligen på dig... Redigerad 2 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Lunarstorm är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Håller med stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Nej.. han får ditt namn o lösen.. så snor han de.. eller nå sånt Undra, vad han ska göra med allas konton som skickas in egentligen.. Han kan ju liksom inte göra nåt. bara trakassera folk. Redigerad 2 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Undra, vad han ska göra med allas konton som skickas in egentligen.. Han kan ju liksom inte göra nåt. bara trakassera folk. Nej eftersom jag är en del av Hurban crew så vet jag vad han gör Han tar bort kontot och skickar runt massa skit tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts