Perlan Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja... Jag är en som gillar Lunar =D.... Men nu så är något fel för mig :S.... När jag skrivit Mitt användarnamn (Perlan92 =D) sedan lösen... sedan så trycker jag på [Logga in] Men inget händer!!!!! Kan någon snäll person hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Lunar brukar cpa lite titt som tätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Lunar brukar cpa lite titt som tätt Kan du logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Kan du logga in? Kunnat tidigare... orkar inte testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 De gånger jag varit inne där har jag oftast kommit in utan problem. Testade nyss och kom in utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det är väl lunarstorms aprilskämt? Att det inte funkar? Fast det gör det ju aldrig ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det är väl lunarstorms aprilskämt? Att det inte funkar? Fast det gör det ju aldrig ändå.. Det fungerar ju för mig så något aprilskämt är det nog inte Men det skulle nog vara det bästa skämtet lunar skulle komma på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Det är inget skämt! Inget händer! :S Edti: Tror ni mig imorgon då? Redigerad 1 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det är inget skämt! Inget händer! :S Edti: Tror ni mig imorgon då? Mysko iaf, jag kommer in direkt helt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Mysko iaf, jag kommer in direkt helt utan problem. Mmm.. Kan det vara någon cookies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Mmm.. Kan det vara någon cookies? Ingen aning faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ingen aning faktiskt Okej.... Synd =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Okej.... Synd =( Det kan inte vara någon cookie, inte vad jag vet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det kan inte vara någon cookie, inte vad jag vet iaf. Okej.... Något Javascript fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Offtopic! Är du en 92:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Offtopic! Är du en 92:a? Enligt Lunarstorm är han 12 så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja... Jag är en som gillar Lunar =D.... Men nu så är något fel för mig :S.... När jag skrivit Mitt användarnamn (Perlan92 =D) sedan lösen... sedan så trycker jag på [Logga in] Men inget händer!!!!! Kan någon snäll person hjälpa mig? Haha, jag ser att du bor i samma byhala som jag bodde i innan, oxie, jag gick pa tingdammskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Skriv ditt lösenord så kan jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Skriv ditt lösenord så kan jag testa Tror du han ger ut lösenordet? Speciellt inte här över, möjligtvis per pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Skriv ditt lösenord så kan jag testa Lol cp öhh.. pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts