swat Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hejho jag hadde tänkt att införskaffa en markör och en hjälm/mask men frågan är bara vilken för jag hittar inga sidor som har i sverige så om ni kan hjälpa mig så tackar jag mycket tack på förhand yours truly swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) hobbex.se Eller Så finns det ju Roligt.nu tror jag ! Redigerad 1 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vilken skulle du rekomendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hobbex är lätt bäst av dom två.. Men jag tror Teknikmagasinet säljer sånt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag menade vilken markör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vilken skulle du rekomendera Icke en aning då jag själv inte äns har hållt i en markör Men ska kanske köpa till sommaren ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts