Kaboom Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Tycker ni att det är dåligt/bra? Motivera era svar. Är dock 100% säker på att det är ett aprilskämt. Redigerad 1 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Ja, om man kollar länken till IGN så, 100% aprilskämt! Redigerad 1 april, 2005 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag tycker det är ganska bra, eftersom EA är ett lite större och bättre företag än ad Rockstar är (tror jag). Ju större företag desto bättre spel. Men man kommer nog sakna gammla R* isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Tycker ni att det är dåligt/bra? Motivera era svar. Är dock 100% säker på att det är ett aprilskämt. Den postades 31 mar. 23:59. inte den 1 april, då kan det ju inte vara ett aprilskämt . jag känner på mig att hultan kommer komma med något sorts aprilskämt tryckte på länken för att läsa mer på ign men länken funkade inte . något är skumt, men nyheten postades ju den 31 mar . sorry att jag skriver det i 2 trådar man jag ville få det sagt . edit: nu blev man lurad :"> . Redigerad 2 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Du borde editera posten nu när du VET att det är ett aprilskämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 April april! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Du borde editera posten nu när du VET att det är ett aprilskämt.. Gjorde det i den första, glömde göra i den andra . har editat nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Antagligen tänkte Hultan: "Hm!! Ifall jag skriver en nyhet och pillar lite i koderna så klockan blir 23:59 så kommer alla tro att det inte är ett aprilskämt fast det är det! " Aprilskämt #2003 var kul, när Vixtor och Salvatore var administratörer.. Vad kommer det här året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ifall det ändå skulle hända någon gång så skulle jag bli jävligt förbannad, arg och tjurig. EA är det värsta jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Man vet aldrig! Ni ska ju inte säga att det är ett aprilskämt, ffs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Man vet aldrig! Ni ska ju inte säga att det är ett aprilskämt, ffs!! Varför sa du det själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Om det nu händer att EA köper upp Rockstar och dess idéer så äre bara skit... även fast detta är ett aprilskämt så skulle det suga i verkligheten. För EA Games är bovar, dem köper upp andra spelföretag och förstör spelens koncept med att fu**a spelet totalt och lägga dit sin logga på nån meny (helt onödigt). EA köper upp allt, så att det skulle inte förvåna mig om dem gör det med GTA. Detta är ett aprilskämt som dem flesta märkt... men det skulle suga stenpung i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Det är inte sant... 100 % Och jag tror inte att Rockstar skulle sälja GTA när det fan är bättre än en Guldgruva ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, om EA skulle ha köpt Rockstar skulle GTA bli mindre kontroversiellt och snällare och förlora gangsterbrutaliteten som vi alla älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är inte sant... 100 % Och jag tror inte att Rockstar skulle sälja GTA när det fan är bättre än en Guldgruva ! Varför skulle man inte. Man får ju hur mycket pengar som helst då. Det är klart allt handlar om pengar, om R* skulle sälja GTA skulle man säkert ha så mycket pengar att man skulle kunna göra ett ännu bättre spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts