Teurastaja Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hej. Jag har just skaffat ner GTA vc och allt funkar perfekt, inga grafikbuggar eller nåt, radion funkar med bra, bara det att i informations filmerna för en del uppdrag (te.x alla första (inte kommit långt)) funkar inte...finns nån "mod" eller nåt för att fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 *WAREZ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jepp, här får du ingen hjälp om du tankat spelet. Det står uttryckligen i forumreglerna, warez är förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag är inte så haj på datorer så: hur kan ni se att han har tankat hem det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Han skrev har just skaffat ner vc elle nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Och skaffat = tankat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Och skaffat = tankat eller? Offtopic: Varför har du citerat något jag skrev väldigt länge sedan i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts