walen Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag har en liten fråga angående the sims unleashed . våran granne har de spelet och min syster vill gärna ha det. kan man göra så att man kan splea unleashed med holiday skivan liksom vi har också livin it up och när man istallerat det och sen holiday så kan man spela båda spelen på holiday skivan. unleashed har väll bränn skydd så därför undrar jag detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Unleashed har inget bränn-skydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 har de inte är du säker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag har:The sims,The sims livin it up,The soms hot date,the sims on holiday,the sims unleashed,:he he jag har alla det e skit skojj men jag vet inte om man kan göra så!! The sims un........ har visst brännskydd LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag har en liten fråga angående the sims unleashed . våran granne har de spelet och min syster vill gärna ha det. kan man göra så att man kan splea unleashed med holiday skivan liksom vi har också livin it up och när man istallerat det och sen holiday så kan man spela båda spelen på holiday skivan. unleashed har väll bränn skydd så därför undrar jag detta. Man måste installera alla TheSims uppgraderingar i den ordningen dom kom och man måste alltid köra med den senaste skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jopp, men det TSU(Unleashed) går att bränna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 oki då får man väll testa att bränna det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 blää... The Sims ska inte klassas som data spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag har en liten fråga angående the sims unleashed . våran granne har de spelet och min syster vill gärna ha det. kan man göra så att man kan splea unleashed med holiday skivan liksom vi har också livin it up och när man istallerat det och sen holiday så kan man spela båda spelen på holiday skivan. unleashed har väll bränn skydd så därför undrar jag detta. Bränn med Nero. Den bränner oavsett om det är brännskydd eller inte och varenda cd som jag bränt med det programmet har fungerat fel fritt. Det är bara om det är dåliga cd skivor som kan vara svåra att spela upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 blää... The Sims ska inte klassas som data spel... håller med! dom säljer dom där j#vla spelen för 300 kr!! jag fattar inte hur man kan gilla dom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 håller med! dom säljer dom där j#vla spelen för 300 kr!! jag fattar inte hur man kan gilla dom!! Håller med till 100%! Dom gubbarna är skit jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Håller med till 100%! Dom gubbarna är skit jobbiga. tänck vad mycket pengar dom har lurats med allså! tänck hur många tjejer dom har lurat jag tycker att vi ska BRÄNNA ELECTRONK ARTS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 The Sims kan va kul nån gång ibland, men däremot hatar jag att dom pumpar ut Expansion efter expansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag har:The sims,The sims livin it up,The soms hot date,the sims on holiday,the sims unleashed,:he he jag har alla det e skit skojj men jag vet inte om man kan göra så!! The sims un........ har visst brännskydd LOL neej inte the sims house party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 tänck vad mycket pengar dom har lurats med allså! tänck hur många tjejer dom har lurat jag tycker att vi ska BRÄNNA ELECTRONK ARTS!!!! Inte bränna EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Det är ju bara att gå till theyare.mine.nu (dc) och ladda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 f*n det gick inte o bränna hm 3% sen så kom skivan ut. skit samma då slippar man ju vänta på att syrran ska gå från datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts