Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Oz är riktigt bra. Men jävla ZTV visar ju repriser om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Oz är riktigt bra. Men jävla ZTV visar ju repriser om och om igen. Kan det vara att det inte finns några nya avsnitt som spelar in tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kan det vara att det inte finns några nya avsnitt som spelar in tro? Jo visst är det så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ursäkta om jag e lite efter men pratar ni om "Trolkaren från OZ"?, för den e bra i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ursäkta om jag e lite efter men pratar ni om "Trolkaren från OZ"?, för den e bra i alla fall... Nej, de pratar om OZ. Hade det varit trollkarlen från OZ hade dom ju sagt det, dummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ursäkta om jag e lite efter men pratar ni om "Trolkaren från OZ"?, för den e bra i alla fall... Jupp. Plåtnicklas äger! Eller är jag ute och cyklar? OZ är någon serie som utspelas på ett fängelse, om du nu var allvarlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jupp. Plåtnicklas äger! Eller är jag ute och cyklar? OZ är någon serie som utspelas på ett fängelse, om du nu var allvarlig? Ja, jag hade ingen aning om att det fanns en serie som heter OZ, det enda jag tänker på när jag ser ordet OZ är Trollkaren från OZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ja, jag hade ingen aning om att det fanns en serie som heter OZ, det enda jag tänker på när jag ser ordet OZ är Trollkaren från OZ Går på Z-tv om du undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts