leftbehind Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ja har ett riktigt jobbigt problem, använder för tillfället hotmail. Grejen är att dagligen, får jag ett mail från ett störande stället, kallat dagens-foto.se. Massa tävlingar o skit, men, hur får jag bort det? Som sagt, hotmail äre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Prova att sätta dagens fotos mail adress som spam eller skräp post så bör du inte få några probs med det. hotmail har ju en funktion att man kan blocka mail innehållande vissa ord. skriv då "dagens foto" eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Testat de. Funkar fanimej inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Du kan ju alltid söka upp de som skickade det och köra upp datan i röven på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Fick också av de förut. Öppna mailet, gå igenom det och leta upp någon länk man ska gå in på för att avsluta prenumerationen av deras mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Gå in på dagens-foto och avregistrera dig helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Eller Kontakta Dem och skriv att du inte vill ha deras äckel-mail... Redigerad 31 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag får också typ 4 såna mail om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag får också typ 4 såna mail om dagen Bara att stänga av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Klart, thanks guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts