Elander Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ni vet Sonys PSP....jag fick ett meddelande på hotmailen från PSP giveaway men saken är det att det står inget i det.är det bara spam eller kan jag ha vunnit en PSP?? :'( snälla svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Spam, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) typiskt Redigerad 31 mars, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Men, kan säga att på forumet hör spam till att bara göra ett inlägg innehållande bara smileys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 OK förlåt.visste inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Men, kan säga att på forumet hör spam till att bara göra ett inlägg innehållande bara smileys. Det faktum att folk gör det ändå är ett bevis på att ingen läser reglerna. Skooj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ni vet Sonys PSP....jag fick ett meddelande på hotmailen från PSP giveaway men saken är det att det står inget i det.är det bara spam eller kan jag ha vunnit en PSP?? :'( snälla svara Inte för att vara taskig, men tror du verkligen dom ger ut PSP innan det har släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Inte för att vara taskig, men tror du verkligen dom ger ut PSP innan det har släppts PSP har släppts i USA och den mesta spammen kommer från USA. Ich belive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har det inte kommit ut i The united States of America och Asien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Har det inte kommit ut i The united States of America och Asien? Jo,Panimal sa ju det.. Det har säkert kommit ut i Asien me! Psp kommer knäcka Ds Förstod att du var sarkastisk elander! Redigerad 2 april, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jo,Panimal sa ju det.. Det har säkert kommit ut i Asien me! Psp kommer knäcka Ds Förstod att du var sarkastisk elander! Ja, den där PSP:n kommer, med sina stora biffiga händer, gå fram till en DS och bara bryta av den på mitten! Fascist PSP... Därför gillar jag DS mer, den är fredlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 DS känns så billig på nåt sätt.. Dem kunde t.ex. gjort skärmen större. Det finns ju massa plast där istället! Den ser ut som värsta saken man får och spela på flygplan.. ni vet såna där med bara ett spel! Psp får mycke bättre spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om jag ska välja mellan DS och PSP så blir PSP en självklarhet, dels för att det är Sony och dels för spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Inte för att vara taskig, men tror du verkligen dom ger ut PSP innan det har släppts Skaffa fakta innan du öppnar din högljuda käft! Skoja bara! Men det har iallafall kommit ut i USA! Förlåt om du blev knäckt Ace! Redigerad 4 april, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts