Jocken Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hillary Clinton vet ju allvarligt talat inte vad hon snackar om. Gör en liten punktlista nedan för att få mitt sagt: *"...teaches kids it's OK to diss people because they are a woman..." Om min engelska beter sig rätt så menar hon alltså att det är okej som kille att "dissa" tjejer, bara sådär. Indirekt menar hon nog att man först våldtar tjejen, sedan dödar henne. Men i alla fall, hur kan man överhuvudtaget säga något så råfeministiskt? Varför överhuvudtaget dra det exempell hon drog, det är ju helt vansinnigt. *Samtliga GTA-spel har en rekommenderad lägsta "köpeålder", det vill säga att små barn ska/borde inte få köpa det. Om dom nu köper det i alla fall så är det ju upp till dom och deras föräldrar att ta konsekvenserna, eller spelbutiken som lät sälja det. Varför går allt ut över spelbolagen? Dom skapar en produkt, och affärerna säljer den på fel sätt och bryter mot vissa internationella regler och lagar, då är det ju dom som ska straffas. *"...allvarliga hot mot den amerikanska moralen..." Herregud, om hon tycker det borde väll USA ha illegaliserat vapen i dom 5-10 stater där dom är lagliga. Att vem som helst kan köpa vapen bara sådär är väll ändå väldigt konstigt. Så en bra början kanske vore att illegalisera samtliga vapen, för det är trots allt dom som orsakar 10.000-tals mord i staterna varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hillary Clinton vet ju allvarligt talat inte vad hon snackar om. Gör en liten punktlista nedan för att få mitt sagt: *"...teaches kids it's OK to diss people because they are a woman..." Om min engelska beter sig rätt så menar hon alltså att det är okej som kille att "dissa" tjejer, bara sådär. Indirekt menar hon nog att man först våldtar tjejen, sedan dödar henne. Men i alla fall, hur kan man överhuvudtaget säga något så råfeministiskt? Varför överhuvudtaget dra det exempell hon drog, det är ju helt vansinnigt. *Samtliga GTA-spel har en rekommenderad lägsta "köpeålder", det vill säga att små barn ska/borde inte få köpa det. Om dom nu köper det i alla fall så är det ju upp till dom och deras föräldrar att ta konsekvenserna, eller spelbutiken som lät sälja det. Varför går allt ut över spelbolagen? Dom skapar en produkt, och affärerna säljer den på fel sätt och bryter mot vissa internationella regler och lagar, då är det ju dom som ska straffas. *"...allvarliga hot mot den amerikanska moralen..." Herregud, om hon tycker det borde väll USA ha illegaliserat vapen i dom 5-10 stater där dom är lagliga. Att vem som helst kan köpa vapen bara sådär är väll ändå väldigt konstigt. Så en bra början kanske vore att illegalisera samtliga vapen, för det är trots allt dom som orsakar 10.000-tals mord i staterna varje år. Håller med till 100%!, Hillary är en stor feminist! Hatar henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Döda Hillary! Hon bör spela spelen först innan hon säger massa osanna grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hillary for president 2008! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hillary for president 2008! Jag har en blå ballong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har en blå ballong.. Tryck in en synål i den får du se vad som händer. Alternativt kan du låta den ligga på en hylla i din klädgarderob i fyra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tryck in en synål i den får du se vad som händer. Alternativt kan du låta den ligga på en hylla i din klädgarderob i fyra år. Den pangade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Den pangade.. Du pangade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hilary har talat, nu gör vi/tänker på exakt motsatta sättet, så ska det visa sig att ni är smarta. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Att tala innan man har tänkt är som att torka sig i röven innan man har skitit den var väl så + Så tycker jag hon får börja med att göra vapen olagligt där ju Fattar inte varför dom inte har gjort det än om man tänker på dom där sakerna i skolan med det där Bowling for Columbine eller vad det heter.(vet inte vad själva saken heter med filmen som han gjorde som var om det och vapen i USA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Men Hillary är så J*vla mainstream så att det inte är sannt... "Bubuhubu, spelen förstör ungdommar" "Bubuhubu, dem kommer att slå sönder allt dem ser" och till sist så tycker jag att deras argumment emot GTA suger stenhårt... när jag såg 60 Minutes på fyran så var det så j*vla skrattretande att jag låg på golvet och spydde likt en fontän och grät av irritation... Dem som argummenterar för att stänga ner GTA liknande spel kan ta och hoppa ner i en djup brunn... så att alla slipper höra deras fula åsikter... ... Patetiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Men hon kan ju dö, håller med alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Hillary är en stor feminist! Hatar henne! Vad är det för fel på feminister ? Jag är sjävl Feminist... Redigerad 1 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Du pangade.. Nej, min blåa ballong pangade :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts