Webbstudio Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 I "istheshit" tråden hittade jag en länk. Denna länk måste verkligen synas. Så jag tänkte starta en helt ny tråd där vi kan prata om det. De dumma finskarna. http://sweden.istheshit.net/ De försöker "äga" Sverige. Men vad det egentligen gör är att skämma ut sig själva och även äga sig själva. Ehm. "Sucks"? - Vad är det för ord? Det är inget ord. Det de vill säga men är för dumma att kunna säga är ordet "suck". Seriöst? Kan det bli mer "lol"? Jag vill vill starta en stor debatt om det här. Känner igen killen på bilden - men är osäker på vad namnet är. Någon som kan ge mig ett namn? Det här ska inte gömmas under mattan! DET HÄR SKA BLI EN STOR RUBRIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) 1. Killen heter Conan O Brian. 2. Sucks är ett engelskt ord 3. Fjantig tråd. Redigerad 31 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jo, men finnarna är så.. Hör på hur dem pratar. Kan man lära sig finnska så kan man lära sig vilket språk man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 För att få slut på den här lite småfåniga tråden så har jag gjort en bild... http://finlandsucks.istheshit.net/ Är du nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 För att få slut på den här lite småfåniga tråden så har jag gjort en bild... http://finlandsucks.istheshit.net/ Är du nöjd nu? Gör så att Göran Persson sitter och håller i den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Lite kritik får man ju ta... Se det som ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Det är bara lite rivalitet mellan länderna här uppe i norden. Ingen menar något särskilt illa. Så kommer det alltid att vara precis som mellan USA och Canada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Http://finland.istheshit.net/ Btw, om du tycker att "Finnarna" är dumma så sjunker du lika lågt som dem du anklagar. Det är likadant i Finland som i Sverige, det finns idioter i båda länderna (likadant med resten av världen). Att dessutom bli upprörd över något så oseriöst som en istheshit-bild, bör du kanske tänka efter en eller två gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tur att det är en fejkad bild då då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Http://finland.istheshit.net/ Btw, om du tycker att "Finnarna" är dumma så sjunker du lika lågt som dem du anklagar. Det är likadant i Finland som i Sverige, det finns idioter i båda länderna (likadant med resten av världen). Att dessutom bli upprörd över något så oseriöst som en istheshit-bild, bör du kanske tänka efter en eller två gånger... Wórd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tur att det är en fejkad bild då då Faktiskt så e de inte fejkat... såg de avsnittet på riktigt... ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Faktiskt så e de inte fejkat... såg de avsnittet på riktigt... ägd Jaha så det var nån som tog upp en skylt med "sweden sucks"? låter logiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Conan O Brian är amerikan och inte finne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Conan O Brian är amerikan och inte finne. Samma skit.. Båda länderna vet inget om Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jaha så det var nån som tog upp en skylt med "sweden sucks"? låter logiskt Men de va nånting.... så tog han upp den där skylten känn dig ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Haha, varför smutskasta finnarna om detta? Conan är ju amerikan, dessutom är han cool som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Haha, varför smutskasta finnarna om detta? Conan är ju amerikan, dessutom är han cool som fan! Nej han är tjock skalle. Conan Ohhh en Babian. Redigerad 31 mars, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Samma skit.. Båda länderna vet inget om Sverige Finnarna vet mer om Sverige än vad vi vet om dom. Dom läser bland annat svenska i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Finnarna vet mer om Sverige än vad vi vet om dom. Dom läser bland annat svenska i skolan. Då vet man bara Svenska språket inget om Sverige i helhet.. Men dem vet säker mer än vad jag vet om Sverige. Vet bara att kungen heter typ Carl den XXX Adolf? eller? Vet inte så mycket om Sverge eftersom att jag är ointresserad av Histroria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 -morr- det är inget fel på finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts