Webbstudio Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tjenare på Er alla! Tänka bara höra om vad Ni tycker om den klansidan jag gjorde under veckan. PfoS.clan.pro (Försök att inte klassa det här som reklam, för det är inte syftet. Vill bara veta vad som kan förbättras.) Med vänliga hälsningar Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vill bara säga: Snyggt! Lätt och händigt.. så ska det vara! Dock är det liiite litet, men det måste bero på att jag kör i 1280X1024.. annars snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jepp väldigt snyggt gjort. Har ju gått rätt bra i matcherna ser ja . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Designen var helt ok för en clansida, gillar minimalismen. Dock blir jag vettskrämd av koden, 7.46 KB för det lilla innehållet är lite overkill, allt hade lätt kunnat gjorts med hjälp av sematisk XHTML samt CSS, samt att storleken då säkerligen minskat med hälften. Något som även borde fixas är att göra hela "knapparna" i menyn klickbara, då en knapp ska kunna tryckas på, man ska inte behöva klicka just på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Den såg helt ok ut enligt mig. *EDIT* Den där "PFOS-2Pac" råkar inte vara Cortez? hmm, och jag tror du råkat ut för en feltrycksnisse på norrmannens favoritvapen. Ellerså är det bara jag som inte hört talas om en "MA41'a" hehe Redigerad 31 mars, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Den där "PFOS-2Pac" råkar inte vara Cortez? Plz, ge er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Plz, ge er. Om han ger sig med sitt jävla HipHop knäcker allt snack. Folk som inte lyssnar på HipHop är grodor som ska trampas på. Lär er en sak, Folk hackar tillbaka på folk som hackar på andra. -SlewME Redigerad 31 mars, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Plz, ge er. Ser inte något fel med den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 SlewME: Vad jag har sett så har Cortez mest gett upp, han bara svarar på alla förolämpningar han tar emot. Det är inte speciellt lätt att ignonera förolämpningar hela tiden om hans livsstil hela tiden. Man kan fan inte vara helt tyst hela tiden, inte ens på ett forum. vigge: Det är väl ganska självklart att det är Webbstudio, enda svensken. Förlåt om jag tog det fel, men jag uppfattade det som ett litet hån mot Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 SlewME: Vad jag har sett så har Cortez mest gett upp, han bara svarar på alla förolämpningar han tar emot. Det är inte speciellt lätt att ignonera förolämpningar hela tiden om hans livsstil hela tiden. Man kan fan inte vara helt tyst hela tiden, inte ens på ett forum. Ehh, Vet du vad tu pratar om? Han är den mest envisa personen jag känner till. Han ger aldrig upp förens han har vunnit, vinner han inte så ger han inte upp. Besserwizzer med andra ord. Han får ta emot skit för att han klandrar andra för att dem lyssnar på hårdrock m.m. och då blir det automatsik att andra gör det mot han. Man kan inte starta en Hårdrock tråd utan att han ska vara där och hugga att man lyssnar på fel musik etc. Ta detta på PM med mig om du anser att det är så pass viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Om vi skulle ta och gå tillbaka till ämnet så gillar jag designen på hemsidan starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Måhände litet oerhört litet väl liten sida till förhållande till inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Måhände litet oerhört litet väl liten sida till förhållande till inget. Korrekt mening ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Plz, ge er. Vadå? Jag frågade om "2Pac" var Cortez, för han hade ett citat som Cortez har/hade i sin sig här. Får man inte fråga nuförtiden heller? "Ursäkta, är du möjligtvis Pontus Gustafsson?" "Vafan säger du ungdjävel??" *SMOCK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Snygg sida! Skitsamma om koden är 3 kb för lång, eller om du struntade i att använda nån xml, den är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Om han ger sig med sitt jävla HipHop knäcker allt snack. Folk som inte lyssnar på HipHop är grodor som ska trampas på. Lär er en sak, Folk hackar tillbaka på folk som hackar på andra. -SlewME Trampa på mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Trampa på mig då. Jag lyssnar på Hårdock och Metal men jag förklarade hur Cortez beteér sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Korrekt mening ? Liten sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Haha, panimala skriver fint. Men sidan var helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts