PluOntS Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Hittade den här sidan där man ser att Vice City har slående likheter med filmen Scarface. GTA: Scarface Redigerad 31 mars, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hatar att säga det här men du kommer med old news och det finns ett flertal trådar om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hatar att säga det här men du kommer med old news och det finns ett flertal trådar om saken. Jasså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Möjligtvis den första bilden som stämmde ihop, Men dom andra var inte speciellt lika!.. Redigerad 31 mars, 2005 av the_gta_robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Möjligtvis den första bilden som stämmde ihop, Men dom andra var inte speciellt lika!.. Jo, om man tittar noga och tänker efter så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag tycker den sista bilden var lik VC speciellt övervakningskamerabildrna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Länken funkar inte Redigerad 31 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Filmen funkar inte Vilken film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Och jag som inte ens har sett Scarface, något att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Och jag som inte ens har sett Scarface, något att rekommendera? Kan du hoppa upp och sätta dig på är är riktigt bra, finns väl nån scen som är lite små seg men helheten är snuskit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Och jag som inte ens har sett Scarface, något att rekommendera? Ja, riktig filmklassiker. Du kommer älska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Filmen funkar inte Ehrm. Borta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Kan du hoppa upp och sätta dig på är är riktigt bra, finns väl nån scen som är lite små seg men helheten är snuskit bra. Ja, riktig filmklassiker. Du kommer älska den. Då måste jag se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Då måste jag se den BRA. gå och se den. du kommer inte att bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hittade den här sidan där man ser att Vice City har slående likheter med filmen Scarface. GTA: Scarface Har man spelat VC och sett scarface märker man likheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har inte sett Scarface så därför så kan jag bara säga: OH MY GOD! Nu måste jag se filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ehrm. Borta eller? Menade länken Inte filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jupp, det är rätt likt, men vissa bilder var inte så lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Mest likt tycker jag var övervakningsrummet, även den första bilden kunde man se en viss likhet, likaså bilden i badrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Många har säkert glömt denna bilden på sidan : Look what i found Vice city ÄR baserat på Scarface! Redigerad 31 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts