the_gta_robin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag råkade ta bort något på IMG Tools och nu kan jag inte starata spelet!!... Finns det någon som vill skicka en hel Gta3.img fil (Jag vet att den är jä''igt stor) eller finns det någon som vet vad jag ska göra för att fixa det?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Installera om eller skapa en ny installation och kopiera gta3.img därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Installera om eller skapa en ny installation och kopiera gta3.img därifrån. Aaa... Tack... Det var just det jag ville undvika men det e nog det enda sättet!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Aaa... Tack... Det var just det jag ville undvika men det e nog det enda sättet!.. Hoppas du lärt dig att man måste ha en back up på hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hoppas du lärt dig att man måste ha en back up på hela spelet Nej, nej. Man ska leva med faran, man ska vara rädd varje gång man moddar, för att man vet att man kanske gör fel och måste installera om det Eller så har man för mycket på sin hårdisk och gillar inte tanken att ha en kopia av GTA på hårdisken, dvs TVÅ GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nej, nej. Man ska leva med faran, man ska vara rädd varje gång man moddar, för att man vet att man kanske gör fel och måste installera om det Eller så har man för mycket på sin hårdisk och gillar inte tanken att ha en kopia av GTA på hårdisken, dvs TVÅ GTA. Hihi.. innan jag formatera om hade jag 5 kopior av VC och 3 av GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hela min Vice City mapp ligger på 10.05Gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hela min Vice City mapp ligger på 10.05Gb Min ligger bara på 3.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts