Elander Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det finns en Amerikansk sida som heter www.Surfjunky.com som är att man surfar på deras sidor så får man ihop stålar.....men en snubbe som länkade detta på lunar sa att det verkade funka bra. Jag har prövat lite grann...men det är ju helt omöjligt att komma upp i så mycket pengar så att dom skickar checken till en Är det någon här som prövat på det??Då skulle det vara schyst och säga om ni lyckats att få ihop mycket eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det är inget virus skit eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Nej annars skulle inte jag testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Visst funkar det, men när du kommer till den gränsen du ska få utbetalning, så tas ditt konto bort, och du får inga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Är det sant!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Det är en scam... Fanns några fina sidor som förklarade det men jag orkar inte leta fram dom.... *EDIT* http://blindecho.net/surfjunky/ http://digg.com/security/SurfJunky_is_a_scam_ http://scams.flipshark.com/surfjunkyscam.html Redigerad 30 mars, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det finns en Amerikansk sida som heter www.Surfjunky.com som är att man surfar på deras sidor så får man ihop stålar..... Sluta gå på sånt här! Annars kanske jag blir irriterad. ...Ingen vill ha en irriterad Funnylin. Man vet aldrig vad en sån galning kan hitta på för dumheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jo jag vet kanske Banna alla låsa alla topicar o.s.v (ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Sluta gå på sånt här! Annars kanske jag blir irriterad. ...Ingen vill ha en irriterad Funnylin. Man vet aldrig vad en sån galning kan hitta på för dumheter! Men när jag såg det så tänkte jag: Ohh....jag som behöver stålar men det var ju inte som jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Allt sånt här är för bra för att vara sant! Gå inte på det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts