Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Gjorde en Jag vet inte varför, men jag tänkte på skribb när jag såg den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag vet inte varför, men jag tänkte på skribb när jag såg den där... Vet inte varför men jag tror du hade rätt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vet inte varför men jag tror du hade rätt där Det var penisnäsan, man tar aldrig fel på penisnäsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Frivillig person kan ju göra en avbildning av mig så att jag inte är helt ignorerad och lämnad till min ensamma hörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Gissa vem? Nu får nån annan göra mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Gissa vem? Nu får nån annan göra mig också Crice, jag gissar det pga "a offer you cant refuse" finns i spelet MAFIA, kanske har nåt samband med Gudfadern också. Och därför, eftersom Crice är en stor maffiafantast som vill dö på en italiensk resturang med klassisk musik... så ja... jag gissar på Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Crice, jag gissar det pga "a offer you cant refuse" finns i spelet MAFIA, kanske har nåt samband med Gudfadern också. Och därför, eftersom Crice är en stor maffiafantast som vill dö på en italiensk resturang med klassisk musik... så ja... jag gissar på Crice. ...det skulle vara en ganska fin död. Jag tror också att det är crice, mycket pga att han bad om en avritning i ovanstående inlägg =) Do me, do me!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag skulle kunna rita av någon... om jag orkar, det är liksom ganska mycket work att open up paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vadå? det där är inte jag.. ? eller ? EDIT: payback is a bitch Så koolig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dubbelpost http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/tehksmurf.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dubbelpost Måhända Mr. Kalan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dubbelpost http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/tehksmurf.PNG K... ke.. kalan =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Måhända Mr. Kalan? Mm, kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dubbelpost Kalan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Ni har ju inte ritat en på mig än! :'( Redigerad 2 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Ni har ju inte ritat en på mig än! :'( Ser du ut som en ostkaka? Inget ont menat, jag är inte så bra på att rita bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Ser du ut som en ostkaka? Inget ont menat, jag är inte så bra på att rita bara. Nej, men jag är en ond trollkarl som gillar att göra så att människor gråter. BTW! Vem kan detta vara? (Till höger): Redigerad 2 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kanske Jacker eller vigge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kanske Jacker eller vigge. Titta igen.. Lite enklare den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, men jag är en ond trollkarl som gillar att göra så att människor gråter. BTW! Vem kan detta vara? (Till höger): Mikolan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts