xPisc Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Xstreem, din avbildning av en kanna fick mig att tro att det var en påse med mynt i och när frenzy kom med "its the hemul" trode jag ni trode att hemulen var en liten tant, men men. Aja, hade man sett att det var en kanna så hade det vart rätt klart.. Om det inte vart någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Här är kattälskaren med sin gulliga katt. Edit: @Bullet killen på teckningen är dibel. Bilden funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Jag ritade Everest (v) och Diezl (h) lite snabbt. Bild... Längd och klädstil har du fått rätt men jag är inte grön Edit: Jag behärskar verkligen inte paint Redigerad 31 mars, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Gissa vem som ser ut så HÄR om GTAsajten skulle läggas ner... Redigerad 31 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Gissa vem.. Ganska inaktiv och går i min klass.. Skit kul haha JAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 @Patrik: Nu ska den fungera. Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/michimaha.PNG Gissa vem! Bortsätt från: Jag har ingen grön tröja, Den enda keps jag äger är grå och för liten. kannor är svart eller guld med rött streck nertill. jag har inte munskydd. Mina skor är gråa. Jag skulle alldrig taga med blodröd färg Men annars var de rätt likt tagen på lådan(?) var ju rätt avslöjande Edit: Ritade en egen som är mer korrekt Redigerad 1 april, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Bortsätt från: Jag har ingen grön tröja, Den enda keps jag äger är grå och för liten. kannor är svart eller guld med rött streck nertill. jag har inte munskydd. Mina skor är gråa. Jag skulle alldrig taga med blodröd färg Men annars var de rätt likt tagen på lådan(?) var ju rätt avslöjande Edit: Ritade en egen som är mer korrekt Det är en satans Konsumkasse, ingen jeffla kanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Gissa vem som ser ut så HÄR om GTAsajten skulle läggas ner... Ingen som tänker gissa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ingen som tänker gissa?? Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Rätt svar på min : Drewek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hultan Njaa Inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hmm.. Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hmm.. Du? Nej... (Ledtråd) Han fyller år idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Rätt svar på min : Drewek.. Vem i helsike är drewek? Aja, han är väl antagligen mest aktiv i san andreas-delen, som jag aldrig är inne på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nej... (Ledtråd) Han fyller år idag GTApimpfoolife? Woohoo. Jag har rätt och vill ha tårta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Btw han heter bajwek på gtasajten kolla där uppe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Btw han heter bajwek på gtasajten kolla där uppe ^^ Huh? Däruppe? Jag ser att en Drewek skrivit längre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Who might this be? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/lolololololololol.PNG Vadå? det där är inte jag.. ? eller ? EDIT: payback is a bitch Redigerad 1 april, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Gjorde en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts