HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej. Det är Jesus! Jag satsar 1000 falska kronor jag själv pressat på det! Ja, folk brukar säga att jag ser ut som jesus också så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej. Det är Jesus! Jag satsar 1000 falska kronor jag själv pressat på det! Men neeej! Jesus hade skägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej. Det är Jesus! Nej! Det här är Jesus! Stirra på bilden och fokusera på de fyra prickarna i mitten i 45 sekunder. Vänd sedan blicken bort på en heltäckt vägg/tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej! Det här är Jesus! Stirra på bilden och fokusera på de fyra prickarna i mitten i 45 sekunder. Vänd sedan blicken bort på en heltäckt vägg/tak Ja fast ett pappar fungerar väl ändå bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej! Det här är Jesus! Stirra på bilden och fokusera på de fyra prickarna i mitten i 45 sekunder. Vänd sedan blicken bort på en heltäckt vägg/tak Så då var det jesus jag såg ! Såg den bilden innan men ingen sa vad det var man såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Det är ju Hultenius som är jesus. Edit: Vad tycks? Redigerad 31 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ja fast ett pappar fungerar väl ändå bäst? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Vad menar du? Jag skrev fel, jag menade papper. För mig ser man bäst om man tittar på ett vitt papper efteråt, då ser man solklart vem det är. Hahahahaahahahahahahahaha corleone. Redigerad 31 mars, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Men neeej! Jesus hade skägg! Han har väl rakat sig... Nej! Det här är Jesus! Nej. Det där är en krumelur. Dahh...amatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) EDIT: Det var inget Redigerad 31 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Nej. Det där är en krumelur. Dahh...amatör. Titta en gång till så kanske du märker vad som gömmer sig längst in i denna makalösa "krumelur" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Få se dig rita jesus då. Huh? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Huh? Varför? Jag blev förståndshandikappad och trodde du hade quotat mig. Det var inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Funnylinea http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Funnylinea.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Funnylinea http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Funnylinea.PNG Symboliken får jag inte riktigt ut. Men det var ganska likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag ritade Everest (v) och Diezl (h) lite snabbt. Bild... Shit, jag är ganska grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Kan ni gissa vem denna forumit är? Tryck här Aa, jag har bara lite synpunkter på denna bild. Jag har inte bruna skor. Jag har inte...nåja, blåa jeans har jag, men det är faktiskt vita streck på dom. En hårdrockare sa faktiskt till mig igår i biljardhallen, "Han har ju streck på kuken, jag blir fan rädd." Röd s.k munkjacka har jag inte. Jag gillar inte kepsar. Och jag tror jag har en mun... Vissa påstår att jag andvänder den för flitigt. Och en färdig näsa... Dessutom har jag 1mm kort hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Aa, jag har bara lite synpunkter på denna bild. Jag har inte bruna skor. Jag har inte...nåja, blåa jeans har jag, men det är faktiskt vita streck på dom. En hårdrockare sa faktiskt till mig igår i biljardhallen, "Han har ju streck på kuken, jag blir fan rädd." Röd s.k munkjacka har jag inte. Jag gillar inte kepsar. Och jag tror jag har en mun... Vissa påstår att jag andvänder den för flitigt. Och en färdig näsa... Dessutom har jag 1mm kort hår. Skicka in en bild på dig då förfan Så vi kan jämnföra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Mohaha. Because of that i made you more ugly than before... Mo ha ha ha. cortez Edit: Observera att jag aldrig har haft fördommar och inte tycker illa om varken Cortez eller någon annan medlemm. Bilderna jag skickar har ingenting med värkligheten att göra och ska inte betrakstas som nedlåtande. Dom är bara på skoj. Redigerad 31 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Om jag inte skulle vetat hur Arman såg ut så skulle jag gissa på något i den här stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts