xstreem Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nr. 1 = perlan_? Nr. 2 = Meto? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gissa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Frenzy Frenzan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag ser inte mig nånstanns Hrmdh.. Kommunister... hrmdph Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Nr. 2 = Meto? :"> Varför skulle den där bollen vara mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag ser inte mig nånstanns Hrmdh.. Kommunister... hrmdph Vet du vad kommunist är? Nej jusste, uttala dig inte om sådant du inte vet något om. (Vet du det så använder du dig av det i fel sammanhang) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vet du vad kommunist är? Nej jusste, uttala dig inte om sådant du inte vet något om. (Vet du det så använder du dig av det i fel sammanhang) Bah...är det inte tillåtet att skämta längre? Världen blir allt mörkare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Världen blir allt mörkare... Det var ju någon förra året som var på "släckt-träff" i Rågby eller nåt Skämta får man väl, det är antagligen bara xPisc som inte har någon humor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Det var ju någon förra året som var på "släckt-träff" i Rågby eller nåt Jag vet, proppen hadde gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Varför skulle den där bollen vara mig? Fråga mig inte Kom och tänka på dig när jag såg den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem e detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vem e detta? Gtajägaren. Nu blir han sur över att jag inte skrev det med 14isstilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Gtajägaren. Nu blir han sur över att jag inte skrev det med 14isstilen. Rätt..Hur kunde du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hmmm.... "Gissa spel" tråden blev låst eftersom det var en lek. Borde inte samma regler gälla för denna tråd? Jag har inget emot tråden i sig, men jag bara undrar var gränsen ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Vem e detta? hahahahahhahah Jag såklart. Fan vad skön bild @Cortez: Nej, jag blir inte sur om du skriver Gtajägaren istället för "GTaJäGaReN".. Det var bara ett påhitt av mig när jag var en liten ungjävel och va.. eller skit i det förresten.. @Tackleberry: Att gissa ett spel är ju bara några gånger svårare än att gissa vem en bild föreställer på forumet Finns ju miljontals spel men bara ca 6000 personer på forumet, varav 5000 är inaktiva och 500 vet man inte vem dom är.. EDIT: Jag har ingen grön tröja som går ända upp till huvudet, och så har jag faktiskt röda och blå Bicyclekort (som dom förövrigt har i gta san andreas, wie). Inte blåa fula. Och mitt favoritkort är klöver 3, inte spader 5 Listan kan göras lång, men bra försök. Byxorna stämde ganska så bra lite mörkare blå bara Redigerad 13 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 @Tackleberry: Att gissa ett spel är ju bara några gånger svårare än att gissa vem en bild föreställer på forumet Finns ju miljontals spel men bara ca 6000 personer på forumet, varav 5000 är inaktiva och 500 vet man inte vem dom är.. Vad har det med det jag skrev att göra? Jag undrade varföf denna tråd inte blev låst, eftersom det är en lek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 *visslar* http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/heh.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 *visslar* http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/heh.bmp LINDSTRÖM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Bah...är det inte tillåtet att skämta längre? Världen blir allt mörkare... Nej nej. Helt fel. Världen blir förpestad av mer kommunister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Höhö gissa vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts