HOWHOW Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag har inte blivit ritat... ...och jag hoppas att min avritning kommer skapa en helt ny definition av avritning; min avritning kommer ta hela forumet till en annan nivå; min avritning kommer bli så... ...obefintlig, icke existerande, och om den nu skulle dyka upp (mot alla odds) så skulle jag ha blåst upp saken så mycket att allas höga förväntningar kommer titta ner på den dåliga portätteringen och skratta... Synd på en så fin kommande målning... Hade gjort en av dig, men den blev aningen misslyckad så jag tog bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 '*gtahunter notes that Funnylin is truly enlightened.' Illuminati, arghhhh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kan någon rita mig? en sak....om jag ska säga personlighet så man kan föreställa sig mig så kan jag säga ett antal saker: Muskistil: allätare men mest techno och hårdrock Personlighet: seriös (IRL) En onödig sak men: Skåning Vet inte om någon kan få fram en bild av mig av den infon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Aaa det är det helt rätt (kommer ni ihåg den där topicen där han stängde av alla) haha Den minns jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 WOW coool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hardcore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vem är det här? Nej, det är inte Kalle Anka, det är en medlem på forumet... Ledtråd: En gammal gubbe som inte är aktiv längre, Stalleponken vet säkert vem det är! Haha! Gamle Mika ponken är sig lik. Får visa honom bilden imorgon i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kan ingen rita mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Xstreem berätta lite om dig så kanske kan jag göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Och vem e detta då??? Ingen som vill gissa??? EDIT: Mitten på sidan 10 Redigerad 10 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Och vem e detta då??? Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Har någon ritat mig? Gillar techno/metal som fan, lyssnar på musik minst fem tiommar per dag, och svär jävligt mycket! Redigerad 10 april, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Pico. Vafan! Jag är ingen finnig puckelrygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vafan! Jag är ingen finnig puckelrygg. Du bedde om det, för det var väl du med den där avataren med spetsig näsa förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Du bedde om det, för det var väl du med den där avataren med spetsig näsa förut? Ja, just det. Så glömsk man kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Xstreem berätta lite om dig så kanske kan jag göra det Det handlar om hur folk TROR jag ser ut Hur folk tänker mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Du bedde om det, för det var väl du med den där avataren med spetsig näsa förut? Nej, jag tror att han bad om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu gör jag en dubbelpost med två forumiter.. orkar inte använda silentwhisper... Gissa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Och den andra...hehe.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts