siggge Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Hur många Hidden Package har ni hittat i GTA III? Det ska helst vara utan fuskkarta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Det finns redan en post om det här. Jag hittade 99 st medans jag fortfarande spelade. Med karta i slutet då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jag har hittat alla för länge sedan utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 96 stycken ligger jag på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g^ Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) 1 ja spelar inte längre! ja tycker att gta3 värkligen............... suger! Redigerad 26 december, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det är ju bara för vice city finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 86 tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag läste i en känd spel tidning attd et finns 200 faktist...omm mn tar alla ska man kunna komma till ghost town med en bro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Mycket kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 "jag läste i en känd spel tidning attd et finns 200 faktist...omm mn tar alla ska man kunna komma till ghost town med en bro..." Detta stämmer nog inte Men man kan ladda ner en mod så man kommer till Ghost Town med en bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 JA, JAG TROR DEN E FALSK...värkligen! MEN DET FINNS EN MOD SÅ MAN FÅR EN BRO TILL GHOST TOWN...!!!!!! )) det finns på en sida jag vet...........ALLA KOLLA HÄR OM NI VILL HA EN BRO TILL GHOST TOWN!!!!!! GÅ TILL DENNA SIDAN..... DET FÖRSTA NI SER PÅ DEN ÄR EN LISTA MED MODS... EN AV DEM ÄR EN BRO TILL GHOST TOWN!!!! klicka här om du vill till hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 No shit!! Det där viste jag inte om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 No shit!! Det där viste jag inte om!! fan va sur du är stell det finns säkert nån som inte visste om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 fan va sur du är stell det finns säkert nån som inte visste om det Ja e inte sur.. Bara lite bakis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts