Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Msn fungerar för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja, nu tycks det fungera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Bara för att jag inte hade något att göra för tillfället gjorde jag ett litet php-skript som kollar om messenger-servern är uppe. Så nästa gång ni tänker skapa en tråd och fråga varför tjänsten är nere kanske ni kan kolla på sidan istället? Går ju mycket fortare, och ni får ett svar direkt MSN Messenger service checker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Min funkar och har aldrig inte funkat. PS. Jag ska fara till England imorgon och köpa San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nu sluta det funka, alldeles nyss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Nu sluta det funka, alldeles nyss! Jag är fortfarande inne och det är flera andra också. Starta om datorn så funkar det nog sen. =) Redigerad 2 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Funkar iaf inte... Kan det bero på att jag har en annan verision av MSN än dom flesta andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Funkar iaf inte... Kan det bero på att jag har en annan verision av MSN än dom flesta andra? Vilken version använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vet faktiskt inte riktigt, min kompis skicka den till mig. Det är en mindre uppdatering till engelska 7.0 Beta (ja, jag kör engelska MSN). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Okej, innan hade jag problem att komma in titt som tätt, nu kör jag 7.0 Beta och har inte haft några större problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts