pixi Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Nej, de jag menade va att vi får göra de sålänge ingen admin/mod säger någotannat. Så får vi göra det. Redigerad 31 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Funkar MSN Messenger just nu...? Det gör det inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Funkar MSN Messenger just nu...? Det gör det inte för mig... För mig funkar det men det fungerade inte tidigare idag, plus att nästan ingen av mina kontakter är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 För mig funkar det men det fungerade inte tidigare idag, plus att nästan ingen av mina kontakter är online. Menar du alla fyra kontakter? Sorry, kunde inte låta bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag gillar hur dessa trådar blir aktiva så fort MSN fular sej lite. Jag menar, det är så förutsägbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Kan inte logga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Menar du alla fyra kontakter? Sorry, kunde inte låta bli... Ja, fast en har blockat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag kan inte logga in heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Haft det problemet ett antal timmar idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag e iaf inne för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Haft det problemet ett antal timmar idag... Samma här... o eftersom skinnet på min virveltrumma va sönder kunde ja inte spela trummor förens på kvällen... så hade inget o fördriva tiden me.. så haft as tråkigt idag... aaah... msn FUNKA nu ffs!!!!!!!! annars stämmer ja dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag e iaf inne för tillfället. Testa och logga ut och in igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Testa och logga ut och in igen... så dum som är så gjorde jag det för att se om det va fel på msn! och gissa vad... juste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 så dum som är så gjorde jag det för att se om det va fel på msn! och gissa vad... juste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Arman teh evil Nej, men msn är nere just nu. Min syster kommer inte in, jag är inne.. skulle ju kunna testa logga ut och in för att... EDIT: kanske är microsofts aprilskämt till oss alla? Redigerad 1 april, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Alltså jag är online, men man får fan tvångstankar att man måste klicka på logga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Fan vad cp.. msn funkar inte och de e ju en person som ska trya för min clan nu.. Redigerad 1 april, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Alltså jag är online, men man får fan tvångstankar att man måste klicka på logga ut. Det va ju det jag gjorde . edit: nu funkade det Redigerad 1 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) LOL funkar inte för mig haha ^^ EDIT: funkar nu =) Redigerad 1 april, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Funkar för mig.. dessvärre funkar inte min mic nu.. allt går åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts