epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag är inne nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag kommer foftsätta försöka tills jag kommet in wtf. jag ger mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 MSN HATAR MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 När jag går in på den där hemsidan står det : SERVER TOO BUSY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fan vad stojigt att man är så beroende av MSN ändå. Det finns ett community i Umeå som heter Apberget. Tur man har det, så man kan snacka skitsnabbt med sina polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) IIIIIIIIIIIInne jag med nu ingen online bara mig själv Redigerad 30 mars, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Typ bara loggade du in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Om en till säger "jag är inne nu" kommer jag personligen hacka msn. EDIT: ni ser. alla tystnade Redigerad 30 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag är inne nu...och 8 av mina msn-kontakter oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 VARFÖR FUNKAR INTE MITT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 VARFÖR FUNKAR INTE MITT? Vet inte. men känn dig inte ensam för det gör inte mitt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vet inte. men känn dig inte ensam för det gör inte mitt heller. Tack.. äntligen någon till som d einte funkar för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 MItt funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Msn funkar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 "It's good.. It's guuuud! (JIm carrey)" det funkar.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Funkar för mig och tre andra kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 De funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Sökning på forumet: "Messenger" Hade det gått att söka på MSN hade den antagligen hittat 3x fler trådar. Vad jag vill få fram med detta är att det inte är första gången tjänsten Messenger är nere, går det inte att logga in är skälet med 90% säkerhet att tjänsten är nere, ni behöver alltså inte starta en tråd varje gång den är det bara för att kolla om det är fel på er dator. Hade ni inte kunnat logga in på en hel dag, eller mer ("Jävlar, jag tror jag dör", tänker ni säkert), kan ni ju däremot skapa en tråd om detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Sökning på forumet: "Messenger" Hade det gått att söka på MSN hade den antagligen hittat 3x fler trådar. Vad jag vill få fram med detta är att det inte är första gången tjänsten Messenger är nere, går det inte att logga in är skälet med 90% säkerhet att tjänsten är nere, ni behöver alltså inte starta en tråd varje gång den är det bara för att kolla om det är fel på er dator. Hade ni inte kunnat logga in på en hel dag, eller mer ("Jävlar, jag tror jag dör", tänker ni säkert), kan ni ju däremot skapa en tråd om detta... Dock, bestämmer inte du om vi får skapa en sån eller inte... Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Dock, bestämmer inte du om vi får skapa en sån eller inte... Puss! Och det gör du då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts