Yukiz Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Hej, jag har en fil på datorn som man inte kan gör någonting med. Jag laddade ner en grej och tog bort det sedan. Den heter "SoundAppPPC.sit.bin.exe". Om man försöker ta bort den står det "Det går inte att ta bort SoundAppPPC.sit.bin.exe. Detta används av en annan person eller ett annat program. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök igen." Ungefär samma resultat händer när jag försöker byta namn på den. Jag råkade kopiera filen en gång och det händer samma sak med den ("Kopia av SoundAppPPC.sit.bin.exe"). Den var skrivskyddad i början men jag tog bort det. Har inga spywares på datan och inga virus. Hur kan jag ta bort den eller kolla vad för program som använder den? Redigerad 30 mars, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Gå in i felsäkert läge och ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 När jag hade samma problem, gick min farsa in i kör>nånting. Skrev massa saker, angav platsen för filen, och ser skrev han något för att radera den. Jag är inte så bra på sånt men det var vad vi gjorde. Gick inte på nåt annat sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Gå in i felsäkert läge och ta bort den? Har testat... Men det händer samma sak. Patrik, kan du inte kolla upp med din farsa hur man gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Har testat... Men det händer samma sak. Patrik, kan du inte kolla upp med din farsa hur man gjorde? Var ligger den? Skriv mapp exakt.. C:/.../.../... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ta bort den ur registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Har exakt samma problem med filen: HangStanTriviaSetup-dm.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Tog bort den nu från registret men samma problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Testa den här lilla applikationen . DrDelete.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Funka inte det heller! Efter jag tryckt på "Delete!" står det: "File Schedule to be delete after reboot". Menar dom att man ska starta om datorn och sedan ta bort? EDIT: Nu när jag startade om datorn var filerna borta. DrDelete är ett måste i framtiden! Redigerad 31 mars, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts