VickeX Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hej alla Gta-sajtare. Jag har en kompis som har kompisar som säger att man kan träffa tanken på bilen (motorcyckeln) för att få den att sprängas på en gång! Har ni lagt märke till detta? Själv märkte jag ingenting under veckan jag spelade men jag kanske var så över-rapplad över allt annat så jag inte märkte det. Själv tror jag inte det. Vad tror/vet ni? Plz. Give me ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jaa det går det har jag vetat sen det kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jaa det går det har jag vetat sen det kom Ok. Väntar på fler svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jo det stämmer. I ett uppdrag där man lär sig lite om vapnen och sånt kraffs så säger dom att man kan skjuta på biltanken så sprängs bilen. "Biltanken" är då den lilla luckan på (antigen vänstra eller högra) bakdelen av bilen. Skjuter man där.. kapoff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Detta funkar på både bilar och motorcycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ja, man lär sig det till och med i uppdraget där man lär sig skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) New for me. But weiiiheiii. EDIT. Kan nån lägga upp bild på vart ungufär man ska skjuta? Redigerad 30 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Man ska typ skjuta på bakre sidan av bilen.har tyvärr ingen bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 EDIT. Kan nån lägga upp bild på vart ungufär man ska skjuta? Det är inget svårt skut bara på bensinluckan, du vet luckan man öppnar när man sprutar in bensin i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Där ska du skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Där ska du skjuta :Thumbs Upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) EDIT. Kan nån lägga upp bild på vart ungufär man ska skjuta? Tanklocket, känns rätt uppenbart men det kanske bara är jag ... Redigerad 31 mars, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Yes, det stämmer! Det är härligt när man träffar en åkande bil, på tanken, i farten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 För mig funkar det inte alltid att bara skjuta rakt på tanken på en mc, måste vara något speciellt ställe man ska skjuta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hatar när snuten träffar ens tanklock!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hatar när snuten träffar ens tanklock!! Det har aldrig hänt för mig, måste kännas j*vligt surt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 För mig funkar det inte alltid att bara skjuta rakt på tanken på en mc, måste vara något speciellt ställe man ska skjuta på. Bara att sikta på den knoppen på tanken som är motorcyklars tanklock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Bara att sikta på den knoppen på tanken som är motorcyklars tanklock... Okej, då ska jag prova.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Varför har R* gjort att man kan göra på det viset? Alltså att skjuta på tanken så bilen sprängs. Det går ju inte i verkligheten, så varför i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts