Tangelito Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Jag undrar vart på datan IR-Porten sitter, så jag kan skicka bilder, midi-filer till min SonyEricsson K700i. Redigerad 30 mars, 2005 av Blatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag undrar vart i dator IR-Porten sitter på min data, så jag kan skicka bilder, midi-filer till min SonyEricsson K700i. Vad har du för "data" kan passa på att rätta till det till DATOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Skulle ju hjälpa om du kunde säga vilken dator det är.. Du vet, alla datorer har inte en IR-port.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Asså jag vet inte ett skit vad min dator heter. För jag köpte den i mitt hemland (Bangladesh) och det va min morbror som byggde den. Men jag har screenshots på min dator här nere Tryck på länkarna för att kolla: Baksidan Framsidan Redigerad 30 mars, 2005 av Blatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vad jag ser så har du ingen IR-port på den där datorn.... har sj bara sett IR-portar som suttit orginal på datorn å då var det bärbara datorer..... sen om du ska skicka låtar å så köp en bluetooth sak då ist... går fortare kostar lika myche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vad jag ser så har du ingen IR-port på den där datorn.... har sj bara sett IR-portar som suttit orginal på datorn å då var det bärbara datorer..... sen om du ska skicka låtar å så köp en bluetooth sak då ist... går fortare kostar lika myche Ännu bättre är att köpa en dockningsstation, som går ännu snabbare än blåtand . OnTopic: Nej, den datorn har nog inge IR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Har fujutsi siemens scaleo 800 det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Har fujutsi siemens scaleo 800 det? Ehm, kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ser inget som liknar en IR port.. men du kan ju aktivera IR-porten i mobilen och flyta runt den runt datorn för att se om du hittar den.. (om du nu har en..) På mitt moderkort har jag en plats där jag kan sätta en IR-port.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ser inget som liknar en IR port.. men du kan ju aktivera IR-porten i mobilen och flyta runt den runt datorn för att se om du hittar den.. (om du nu har en..) På mitt moderkort har jag en plats där jag kan sätta en IR-port.. Aha ok men brukar IR-Porten sitta bakom datorn eller framför datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Aha ok men brukar IR-Porten sitta bakom datorn eller framför datorn? Brukar sida på datan. Altså på framsidan eller baksidan. Inte framför eller bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Har fujutsi siemens scaleo 800 det? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. tänkte väll d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. tänkte väll d En fråga bara... Är det inte jobbigare att kopigera THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. det isället för att hålla in shift och göra storbokstav? Stör mig på att folk ska protestera för att det är stor bokstav. Taskigt mot Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 En fråga bara... Är det inte jobbigare att kopigera THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. det isället för att hålla in shift och göra storbokstav? Stör mig på att folk ska protestera för att det är stor bokstav. Taskigt mot Hultan. Har det där nånting med IR-Port att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Har det där nånting med IR-Port att göra? Ditt inlägg då? Men IR är väl ingen port direkt? Det sitter ju inne i datorn. Men nästan inga nya datorer har det, men du får väl köpa en sådan där bluetooth usb-dosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Bluetooth IR Bara att koppla till din USB-port.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 ...Men det är ju mycket smidigare med en Bluetooth-dongle. den går faktiskt snabbare än min dockningsstation, och man behöver inte hålla telefonen framför den (som man måste med en IR). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Bluetooth IR Bara att koppla till din USB-port.. MMMMM ! mycket bra, ska kanske köpa en bluetooth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts