Durka Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Jag kan inte få in andra hjul. Fast jag gör precis så som det står i Byta Hjul/däck moden..... har testat på 4olika bilar... men det funkar inte.... och om man fårmed en fil som heter: Nowheel.... ska man använda den då med DMagic eller??? (jag har testat på S80 precis den bilen som används i guiden... men det funkar inte :'( ) (skulle vilja ha en lite mer utökad Guide) Redigerad 30 mars, 2005 av Durka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag kan inte få in andra hjul. Fast jag gör precis så som det står i Byta Hjul/däck moden..... har testat på 4olika bilar... men det funkar inte.... och om man fårmed en fil som heter: Nowheel.... ska man använda den då med DMagic eller??? (jag har testat på S80 precis den bilen som används i guiden... men det funkar inte :'( ) (skulle vilja ha en lite mer utökad Guide) Har du ändrat wheel sizen i default.ide?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts